کد خبر: 111762
A

سالک: رئیسی باید مراقب افرادی که به تازگی «اصولگرا» شده اند باشد

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت روسای قوای مجریه، قضاییه و مقننه که افرادی ولایی هستند بی‌تردید مسئولیت‌شان سنگین‌تر است و باید دقت کافی داشته باشند.

سالک: رئیسی باید مراقب افرادی که به تازگی «اصولگرا» شده اند باشد

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام احمد سالک کاشانی با طرح این ادعا که رسانه‌های زنجیره‌ای و اصلاح‌طلبان به جای پاسخگویی جای بدهکار و طلبکار را عوض کرده‌اند به هشدارهای برخی اصولگرایان به سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری منتخب درباره انتخاب کابینه و دوری از اعضای ستاد یا مراقبت از افراد تشنه قدرت اشاره کرد و گفت: «این نگرانی وجود دارد افرادی که در لباس‌های دیگری بودند یک دفعه تغییر ظاهر و لباس دهند و اصولگرا شوند؛ یعنی هرکجا که منافع‌شان باشند همان جا فرود می‌آیند.»

وی یادآور شد: «چنین مساله‌ای سابقه تاریخی دارد و در هر دوره‌ای این اتفاق رخ می‌دهد. بنابراین باید از افرادی که تا دیروز با جریان اصولگرایی مقابله می‌کردند مراقبت کرد تا وارد این حرکت سیاسی نشوند. برای دوری از مشکلات دقت در افراد و انتخاب کابینه رویکرد درستی خواهد بود.»

نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی به ادعاهای مطرح شده نسبت به یکدست شدن حاکمیت واکنش نشان داد و گفت: «این مباحث را باید در طول 32 سال گذشته مطالعه و جست‌وجو کرد چراکه سه دهه پیش هم در اختیار جریان دیگری بوده و مطلب بسیار روشن است. روسای قوای مجریه، قضاییه و مقننه که افرادی ولایی هستند بی‌تردید مسئولیت‌شان سنگین‌تر است و باید دقت کافی داشته باشند.»

این فعال سیاسی اصولگرا افزود: «دشمن در طول 43 سال گذشته تلاش می‌کند که بگوید این آخرین برگ جمهوری اسلامی خواهد بود درحالی‌که غلط است. انشاالله روسای قوا با همدلی و هم‌افزایی در حل مشکلات اقتصادی- معیشتی مردم موفق شوند و کشور را با سرعت پیش ببرند.»

سالک در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات و اولویت‌های دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: «معضل اصلی کشور اقتصاد و مشکل مهم مردم معیشت است. دولت دوازدهم از گرانی فوق‌العاده لبنیات، گوشت، مرغ و... جلوگیری کرده و پیش‌بینی ما این است که بعد از آغاز به کار دولت رئیسی حرکاتی رخ دهد که کوتاهی و ضعف مدیریتی گذشته گردن آیندگان بیفتد. البته معتقدم که بخشی از این مساله طبیعی و بخش دیگر آن نیز مصنوعی خواهد بود.»

عضو جامعه روحانیت مبارز درباره رویکرد دولت آینده با سیاست خارجی و برجام نیز تصریح کرد: «شخص آقای رئیسی باید در این رابطه پاسخ دهد، اما آنچه که ایشان در 32 سیاست- برنامه‌ای که اعلام کردند ارتباطات بین‌المللی را باید رعایت کنند ولی قطع ارتباط با سران سلطه مانند آمریکا و اسرائیل دستور حضرت امام است.»/ پانا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر