کد خبر: 111769
A

سامانه معرفی مدیران به دولت ابراهیم رئیسی نیامده حاشیه ساز شد / پول بـــِده مدیر شو

ابوالفضل فخرالاسلام سخنگوی شورای وحدت استان مرکزی از حاشیه ساز شدن سامانه معرفی مدیران ابراهیم رئیسی خبر داده و مدعی است عده‌ای با دادن پول شماره ملی افراد را می خرند تا آنها را در سامانه تهیه شده به عنوان مدیر لایق معرفی کنند و پست دریافت کنند.

سامانه معرفی مدیران به دولت ابراهیم رئیسی نیامده حاشیه ساز شد / پول بـــِده مدیر شو

به گزارش دیده بان ایران؛ ابوالفضل فخرالاسلام سخنگوی شورای وحدت استان مرکزی از حاشیه ساز شدن سامانه معرفی مدیران ابراهیم رئیسی خبر داده و مدعی است عده‌ای با دادن پول شماره ملی افراد را می خرند تا آنها را در سامانه تهیه شده به عنوان مدیر لایق معرفی کنند و پست دریافت کنند.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ این فعال سیاسی اصولگرا و سخنگوی شورای وحدت استان مرکزی به فارس گفته است: با بیان اینکه «با این تمهیدات موجود در سامانه اکثر مدیران ناکارآمد و فشل و مغضوب مردم، دوباره برای گرفتن پست‌ها به صف شده‌اند» مدعی شد: «حتی شنیده‌ها حاکی از آن است که برخی از آنها با صرف و پرداخت پول‌هایی به افراد و گرفتن شماره تلفن و کارت ملی نسبت به معرفی خودشان برای کسب منصب اقدام می‌کنند.»

 کانال تلگرامی امتداد نزدیک به اصلاح طلبان با انتقاد با تمسخر این روش نوشته است: در دولت های ضعیف و غیرکارآمد که بورکراسی در آن شکل ظاهری کارآمدی را دارد، افراد مناصب و پست ها را خرید و فروش می کردند. خرید القاب در دوران قاجار نیز با همین زمینه انجام میشد. وقتی مراتب برکشیده شدن شایستگان با روش های پوپولیستی ادغام شود خروجی آن نه تنها کارآمدی نخواهد بود، بلکه مسیر جدیدی برای ارتزاق شبکه حامیان و خرید و فروش کنندگان مناصب می شود

به گزارش دیده بان ایران؛ سامانه ای  با عنوان «یاران رییسی» راه اندازی شده، و در این سامانه از همه گروه‌ها، احزاب، تشکل‌ها و آحاد مردم دعوت شده تا چنانچه فردی را در تراز دولت مردمی می‌شناسند، نسبت به معرفی وی اقدام کنند. اما در واقعیت امر این موضوع به رویکردهای جناحی و لشکر کشی طایفه ای و حتی پخش پول منتهی شده است!/ دیده بان ایران

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر