کد خبر: 111784
A

یرانوند قرارداد با آنتورپ را فسخ و فردا بلژیک را ترک می‌کند

علیرضا بیرانوند در آستانه فسخ قرارداد با آنتورپ بلژیک قرار گرفته و احتمالا فوتبالش را در پرتغال ادامه خواهد داد.

یرانوند قرارداد با آنتورپ را فسخ و فردا بلژیک را ترک  می‌کند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛  دروازه بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران طی هفته های گذشته شرایط چندان مناسبی را در تیم آنتورپ بلژیک تجربه نکرده و حالا در آستانه فسخ قراردادش با این تیم قرار گرفته است.

علیرضا بیرانوند که از حدود یکسال پیش در اروپا و برای تیم آنتورپ بلژیک توپ می زند، این روزها از وضعیتش در این باشگاه راضی نیست و به همین خاطر قصد دارد این تیم را ترک کند. او با توجه به نیمکت نشینی های اخیر و البته در شرایطی که در سال منتهی به جام جهانی نیاز به حضور در ترکیب اصلی تیم باشگاهی خود دارد، به دنبال فسخ قرارداد با آنتورپ است و به نظر می رسد این موضوع به زودی محقق شود.

در این خصوص طی روزهای گذشته برخی رسانه های بلژیک به موضوع جدایی بیرانوند از آنتورپ پرداختند و این مساله را جدی دانستند. با توجه به شرایط اخیر به نظر می رسد کار گلر شماره یک تیم ملی در بلژیک به پایان رسیده باشد و او به تیمی خواهد رفت تا بتواند فرصت بیشتری برای بازی کردن داشته باشد.

بیرانوند حالا پیشنهادهایی را از چند تیم اروپایی دریافت کرده و گفته می شود جدی ترین این پیشنهادها از لیگ پرتغال باشد. از این رو او قصد دارد فردا بلژیک را به مقصد پرتغال ترک کند تا به مذاکره با یکی دو تیم پرتغالی که خواهانش شده اند، بپردازد.

گلر شماره یک تیم ملی که هدف نهایی اش حضور در ترکیب ثابت ایران در جام جهانی قطر خواهد بود، در سال منتهی به این تورنمنت مهم خودش را برای روزهای سخت آماده می کند. او قطعا انگیزه زیادی دارد تا در اروپا روزهای بهتری را نسبت به سال اول حضورش در قاره سبز سپری کند و بی‌تردید برای آینده برنامه ریزی ویژه ای کرده است.بیرانوند که در رقابت های مقدماتی جام جهانی قطر نیز عملکرد خوبی در ترکیب تیم ملی ایران داشت، برای ادامه حضور در ترکیب ثابت شاگردان دراگان اسکوچیچ خودش را آماده خواهد کرد.

 

حالا به نظر می رسد طی روزهای آینده شاهد معرفی تیم جدید علیرضا بیرانوند در اروپا باشیم و باید دید او در نهایت پیراهن کدام را برتن خواهد کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر