کد خبر: 111791
A

بعد از تشکیل قرار گاه مرغ مسئولان به فکر راه اندازی قرارگاه واکسن افتادند

سردار محمدحسین سپهر جانشین وزیر بهداشت در امور واکسیناسیون بر ضرورت تشکیل قرارگاه واکسیناسیون کشور به مرکزیت تهران تاکید کرد.

بعد از تشکیل قرار گاه مرغ مسئولان به فکر راه اندازی قرارگاه واکسن افتادند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سردار محمدحسین سپهر جانشین وزیر بهداشت در امور واکسیناسیون بر ضرورت تشکیل قرارگاه واکسیناسیون کشور به مرکزیت تهران تاکید کرد.

سردار سپهر در نشستی که در ستاد فرماندهی مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران برگزار شد، تهران را ویترین نظام سلامت کشور برشمرد و افزود: تهران مرکز تبادلات اقتصادی، فرهنگی و دیپلماسی کشور که علاوه بر داشتن جمعیت ۱۴ میلیونی، مرکز تردد بیش از پنج میلیون نفر از استانهای مختلف است.

وی با اشاره به پیچیدگی های شهری پایتخت گفت: برنامه ریزی برای مدیریت کرونا و تامین واکسن در تهران نباید صرفا براساس جمعیت باشد.

وی بر لزوم دقت در تولید محتوای رسانه ای و فضای مجازی، تشکیل قرارگاه واکسن در کشور، تقویت و تشدید طرح شهید قاسم سلیمانی تاکید کرد.

جانشین وزیر بهداشت در امور واکسیناسیون از حاضران خواست نیازهای خود برای بخش کرونا و غیرکرونا را براساس اولویت اعلام کنند تا مورد بررسی قرار گیرد.

 علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونای پایتخت نیز در این نشست ضمن ارایه گزارشی درخصوص وضعیت واکسیناسیون در پایتخت از کمبود واکسن مورد نیاز دانشگاه های علوم پزشکی پایتخت سخن گفت.

وی افزود: درصورت تامین واکسن مکفی آمادگی تسریع فرایند واکسیناسیون در تهران را داریم و می توانیم تیم ها و مراکز تجمیعی را افزایش دهیم.

جمعیت استان تهران نزدیک به ۱۴ میلیون نفر و شهر پایتخت حدود ۸ میلیون نفر است

 
 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر