کد خبر: 112091
A

۹ شوهر جنیفر لوپز را بشناسید

جنیفر لوپز که از افراد مشهور و سرشناس است، محبوبیت زیادی در بین مردم دارد و در انجام کار‌های مختلف در حوزه هنر مشغول است. جالب است بدانید که در زندگی شخصی اش هم تجارب مختلف داشته و رابطه‌هایی از عشق و ازدواج را تجربه کرده است.

۹ شوهر جنیفر لوپز را بشناسید

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ جنیفر لوپز که از افراد مشهور و سرشناس است، محبوبیت زیادی در بین مردم دارد و در انجام کار‌های مختلف در حوزه هنر مشغول است. جالب است بدانید که در زندگی شخصی اش هم تجارب مختلف داشته و رابطه‌هایی از عشق و ازدواج را تجربه کرده است.

لوپز چند بار هم نامزد کرده است که سه مورد از آن‌ها به ازدواج ختم شد و چند مورد هم قبل از عروسی به هم خورد. شوهران رسمی او و نامزد‌های دیگر او که کارشان به عروسی نکشید، شامل افرادی هستند که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهید شد. باید بدانید که آماری که ما در این بخش ارائه خواهیم داد تا تاریخ فعلی یعنی سال ۲۰۲۱ است و نمیدانیم در آینده این لیست چه تغییری خواهد داشت.

دیوید کروز
سال ۱۹۸۴، جنیفر لوپز وقتی در سن نوجوانی و آغاز شهرت خود قرار داشت با فردی به نام دیوید کروز آشنا شده و رابطه دوستی آغاز کرد و حدود ۱۰ سال این دوستی دوام آورد، اما در نهایت طبق انتظار بسیاری به پایان رسید.

اوجانی نوآ
اوجانی شوهر اول لوپز بود که تهیه کننده کار‌های او هم محسوب می‌شد. این دو نفر در یک رستوران همدیگر را ملاقات کردند، اما خیلی از رابطه خودشان به دیگران نگفتند که ۱۱ ماه بعد همه چیز به هم خورد. این دو از سال ۱۹۹۷ تا ۱۹۹۸ با یکدیگر زندگی کردند و سپس از هم جدا شدند.

شان کامز
زیاد طول نکشید که جنیفر با خواننده هیپ- هاپ به نام شان کامز آشنا شده و حدود ۲ و نیم سال با او زندگی کرد. این دو ستاره از سال ۱۹۹۹ تا سال ۲۰۰۱ در تمام جشنواره‌ها و مراسم با هم حاضر می‌شدند، ولی گویا این همراهی پایدار نبود و با جنجال‌های خاصی که برپا کرد به پایان رسید.

کریس جاد
دومین همسر جنیفر، کریس جاد در سال ۲۰۰۱ بود که این دو نفر در موزیک ویدیویی یکدیگر را دیده بودند. کریس رقاصی بود که در موزیک ویدیو‌های جنیفر فعالیت می‌کرد. از همان نگاه اول احساس کردند که به یکدیگر علاقه دارند و در موزیک ویدیو‌های دیگر نیز با یکدیگر همکاری کردند، اما کم‌تر از یک سال از ازدواجشان نگذشته بود که لوپز برای طلاق اقدام کرد.

مارک آنتونی
حاصل ازدواج جنیفر لوپز با مارک آنتونی که سومین ازدواجش بود، دوقلو‌هایی به نام، اما و مکث است. آنتونی و لوپز در سال ۲۰۰۴ با یکدیگر ازدواج کردند و در سال ۲۰۱۱ از هم جدا شدند. طلاق آن‌ها در سال ۲۰۱۴ به شکل رسمی ثبت شد. آن‌ها اعلام کردند که نمی‌توانند به عنوان همسر در کنار یکدیگر باشند، اما همیشه دوستان خوبی برای هم می‌مانند. همچنین با همکاری یکدیگر یک آلبوم اسپانیایی زبان را نیز بیرون دادند و اعلام کردند که برای هم همکاران خوبی هم باقی خواهند ماند.

کسپر اسمارت
مردی جوان که به گفته‌ی خود جنیفر به دلیل همراهی او در شرایط سخت بعد از شکست عشقی وارد زندگی اش شد و همراهش بود تا سختی جدایی را برای او کم کند، اما این رابطه عاشقانه با قهر و آشتی‌هایی زیادی همراه شد تا اینکه در سال ۲۰۱۶ برای همیشه خاتمه یافت.

الکس رودریگز
الکس رودریگز و جنیفر لوپز امزدی خود را در سال ۲۰۲۱ اعلام کردند. همچنین اظهار داشتند که ما دوستان خوبی برای یکدیگر هستیم و می‌خواهیم این دوستی را ادامه دهیم و قصد داریم که با یکدیگر همکاری کنیم و کار‌های تجاری و پروژه‌های خود را با دیگران به اشتراک بگذاریم و برای هم و فرزندان هم، بهترین‌ها را می‌خواهیم.

الکس رودریگز و جنیفر لوپز در سال ۲۰۲۰ با یکدیگر نامزد کردند، اما عروسی آن‌ها به دلیل پاندمی کرونا به تعویق افتاد تا این که همه چیز به هم خورد. اما در نهایت هیچ کس متوجه نشد که بین این دو چه اتفاقی افتاده است. آن‌ها فقط اعلام کردند که هیچ عجله‌ای برای ازدواج ندارند و فقط زمانی این کار را می‌کنند که مطمئن باشند تصمیم درستی گرفته اند و در نهایت متوجه شدند که به درد هم نمی‌خورند و جدا شدند.

بن افلک
بن با جنیفر پس از آشنایی و نامزدی با هم در سال ۲۰۰۲ نام مستعاری به نام بنیفر برای یکدیگر انتخاب کرده بودند، اما نتوانستند زندگی خود را رسمی کنند و به آن ادامه دهند. آن‌ها استعداد‌های یکدیگر را به شدت تحسین می‌کردند و همکاری خوبی با هم داشتند، اما در زندگی مشترک با هم دوام نیاوردند و در نهایت از هم جدا شدند. به تازگی جنیفر نامزدی اش را با الکس رودریگز بهم زده و به رابطه‌ی قبلی خود با بن افلاک بازگشته است و تا به امروز " بن افلاک " جدیدترین همسر جی لو پرحاشیه است، اما مشخص نیست اگر سال آینده این مطلب بخش چهره‌های نمناک را بخوانید، همسر جنیفر همچنان بن افلاک باشد یا نه.

دریک
ظاهراً قبل از رادریگرز، افراد دیگری هم بودند که با جنیفر ارتباط داشتند. دریک در دسامبر سال ۲۰۱۶ در کنار لوپز دیده شد. عکس‌های آن‌ها در حالی پخش شد که در حال همکاری با یکدیگر برای ساخت آهنگ بودند، اما هم دریک و هم لوپز اعلام کردند که رابطه آن‌ها هیچ وقت جدی نبوده است. فقط مدت زمان زیادی به عنوان دو دوست در کنار هم لحظات خوبی را سپری کردند و به ساخت موسیقی پرداختند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر