کد خبر: 112104
A

ارسال با کیفیت ترین تصاویر در نسخه جدید واتس اپ

واتس اپ قصد دارد پیشرفت بزرگی در قابلیت های به اشتراک گذاری تصاویر داشته باشد. درواقع واتس اپ در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که به اشتراک گذاری عکس ها و فیلم های با کیفیت بالا در این برنامه پیام رسانی را بسیار آسان تر می کند.

 ارسال با کیفیت ترین تصاویر در نسخه جدید واتس اپ

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ واتس اپ قصد دارد پیشرفت بزرگی در قابلیت های به اشتراک گذاری تصاویر  داشته باشد. درواقع واتس اپدر حال آزمایش ویژگی جدیدی است که به اشتراک گذاری عکس ها و فیلم های با کیفیت بالا در این برنامه پیام رسانی را بسیار آسان تر می کند.

به. زارش سرویس ای تی و فناوری انتخاب، در حال حاضر ، وقتی شما با دوستان یا خانواده خود از طریق برنامه پیام رسان واتس اپ تصویری را به اشتراک می گذارید ، با قابلیت فشرده سازی خودکار واتس اپ، اگرچه مشکل ارسال وجود ندارد اما کیفیت تصاویر به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

اما خبر خوش برای کاربران این است که گزینه جدیدی در نسخه  بتای واتس اپ برای اندروید (نسخه 2.21.14.16) در حال آزمایش است ، این نسخه به شما امکان ارسال عکس یا فیلم را در "Data saver" (فشرده) یا "بهترین کیفیت" جدید می دهد.

 

هنوز مشخص نیست که "بهترین کیفیت" به معنای کاملاً فشرده نشده یا شاید کمتر  فشرده سازی شده است که کیفیت تصویر را حفظ می کند اما  نسخه بتا در حال حاضر می گوید: "عکس هایی با بهترین کیفیت بزرگتر هستند و ارسال آنها طولانی تر می شود".

گوگل فوتوز، قبلاً گزینه دوگانه مشابهی را برای عکسهای خود ارائه داده است ، اما گزینه جایگزین آن برای عکس های فشرده شده ، "کیفیت اصلی" است که همان وضوح و کیفیت فایل اصلی را حفظ می کند.

در هر صورت ،این قابلیت جدید، احتمالاً گزینه بسیار مفیدی برای هر فردی  است که به طور منظم از واتس اپ برای به اشتراک گذاشتن عکس استفاده می کند ،اما ترجیح می دهد تصاویر دست نخورده نگه داشته شود. نسخه بتای واتس اپ همچنین شامل یک گزینه مشابه برای فیلم ها نیز  خواهد بود. هر دو گزینه احتمالاً در بخش "ذخیره سازی و داده" تنظیمات واتس اپ در برنامه اندروید  یافت می شوند ، اگرچه هنوز مشخص نیست که آیا همین ویژگی برای کاربران iOS در حال آزمایش است یا خیر.

البته ارسال عکس های فشرده نشده با استفاده از واتس اپ در حال حاضر از نظر فنی امکان پذیر است ، اما این روش نیاز به یک راه حل زمانبر دارد که شامل تبدیل تصویر به PDF قبل از ارسال آن است.

اگرچه قابل درک است که حالت پیش فرض WhatApp فشرده سازی تصاویر برای  اهداف سرعت و داده های تلفن همراه است ، اما همه گیر بودن برنامه پیام رسان واتس اپ آن را به یک روش عالی برای به اشتراک گذاشتن سریع عکسها برای  تقریباً همه تبدیل کرده است. این برای عکاسان حرفه ای نیز صدق می کند . حالت "خودکار" در نسخه  بتا همچنین نشان می دهد که شما ممکن است بتوانید واتس اپ  را ترک کنید تا میزان فشرده سازی را تعیین کند ،( براساس اینکه آیا از داده های تلفن همراه استفاده می کنید یا از Wi-Fi). اما باید منتظر بمانیم تا نسخه کامل را ببینیم.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر