کد خبر: 112136
A

اپلیکیشن رسمی همسریابی رونمایی شد+جزییات/ نحوه ثبت نام

مراسم رونمایی از اپلیکیشن «همدم» صبح امروز در موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی «تبیان» با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس انقلابی و حجت‌الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغاتی اسلامی رونمایی شد.

 اپلیکیشن رسمی همسریابی رونمایی شد+جزییات/ نحوه ثبت نام

به گزارش سایت دیده بان ایران ؛ مراسم رونمایی از اپلیکیشن «همدم» صبح امروز در موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی «تبیان» با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس  انقلابی و حجت‌الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغاتی اسلامی رونمایی شد.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ در این مراسم که در صبح 21 تیرماه برگزار شد کمیل خجسته مدیرعامل موسسه رسانه‌ای تبیان، ضمن خوشامدگویی به شرکت کنندگان این برنامه مساله ژئوپولیتیک جدیدی که انقلاب اسلامی درگیرش شده‌است را شبکه‌ها نامید.

وی با تشکر از توصیه‌های دکتر قالیباف، حجت‌الاسلام قمی و دکتر گلزاری درباره سایت «همسان‌گزینی» موسسه تبیان که بیش از این در امر همسریابی در این موسسه فعال بود گفت:«سایت همسان گزینی 3700 ازدواج بدون طلاق را در کارنامه خود ثبت کرد اما به دلیل محدودیت توان توسعه خودش را نداشت و برای 13 میلیون مجرد در سن ازدواج، رشد زیاد طلاق و کاهش ازدواج و افزایش تجرد قطعی که از جمله مشکلات کشور است سایت همسان‌گزینی راضی کننده نبود. لذا با کمک ابزارهای نوین و فناوری‌های جدید و علم روز روانشناسی تصمیم گرفتیم همدم را به عنوان سکوی تسهیلگری ازدواج راه‌اندازی کنیم.»

پلتفرم «همدم» سامانه فراگیر همسان‌گزینی تبیان است که با استفاده از شیوه‌های نو در بستر تلفن همراه طراحی شده‌است. این پلتفرم قرار است پاسخگوی نیاز جوانان و خانواده‌ها در امر ازدواج باشد و در راستای تحکیم ازدواج و خانواده به عنوان دستیار عمل نماید.

همدم با 4 سرویس مهم «همدم‌یاب» برای مجردها، خدمات مشاوره‌ای به شکل تلفنی و حضوری، آزمون‌های روانشناسی، خودآگاهی و سازگاری و مجله آنلاین و محتواهای آموزشی در قالب، فیلم، پادکست، اینفوگرافیک و مقالات مختلف در دسترس جوانان و خانواده‌ها خواهد بود و جوانان مجرد متقاضی ازدواج را از ابتدای تصمیم‌گیری برای ازدواج تا 4سال پس از آن همراهی خواهد کرد.

این اپلکیشن هم‌اکنون در بازارها و مارکت‌های تلفن همراه قابل دسترسی است.

همچنین برای دریافت اپلیکیشن همدم از طریق این لینک می‌توانید اقدام کنید.

14000421000589_Test_NewPhotoFree

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر