کد خبر: 112168
A

نماینده مجلس: آقایان چرا به سخنان رهبر فرزانه انقلاب درباره «برق» گوش ندادند؟

لاجوردی گفت: باید از آقایان پرسید که چرا آن زمان که رهبر فرزانه انقلاب اعلام کردند حداقل باید 20 هزار مگاوات برق از انرژی هسته‌ای به دست بیاوریم، گوش شنوایی وجود نداشت و چرا چاره‌ای اندیشیده نشد.

نماینده مجلس: آقایان چرا به سخنان رهبر فرزانه انقلاب درباره «برق» گوش ندادند؟

به گزارش دیده بان ایران؛ زهره السادات لاجوردی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قطعی مکرر برق در کشور گفت: این روزها با وجود وعده‌های وزیر نیرو که گفته بود قطع برق را مدیریت می‌کنیم و دیگر کمتر شاهد قطع برق منازل مسکونی هستیم، همچنان در اوج گرما، روزانه چند ساعت با قطعی برق مواجهیم و این مسأله مشکلات عدیده‌ای را در زندگی روزمره مردم و اصناف و کارخانه‌ها ایجاد کرده است.

وی افزود: با بررسی دلایل اصلی قطع برق در شرایط فعلی، می‌توان به ترک فعل‌ها و عدم مدیریت صحیح وزارت نیرو اشاره کرد؛ از جمله عدم سرمایه‌گذاری مناسب در بخش تولید برق و همچنین بی‌توجهی دولت به توسعه نیروگاه‌های اتمی.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: باید از آقایان پرسید که چرا آن زمان که رهبر فرزانه انقلاب اعلام کردند حداقل باید 20 هزار مگاوات برق از انرژی هسته‌ای به دست بیاوریم، گوش شنوایی وجود نداشت و چرا چاره‌ای اندیشیده نشد.

لاجوردی خاطرنشان کرد: البته این بی‌تدبیری‌ها و ناکارآمدی‌ها فقط در مسأله برق نیست، در طی این 8 سال دولت جناب روحانی زمین سوخته‌ای را برای دولت بعدی به میراث گذاشته و معیشت مردم را به گروگان گرفته است.

وی افزود: بهبود وضعیت فعلی در بحث برق نیازمند توجه ویژه به افزایش و توسعه نیروگاه‌های برق است که این افزایش و توسعه نیروگاه‌ها باید طبق فرمایش رهبری با محوریت نیروگاه‌های اتمی انجام شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر