کد خبر: 112286
A

سردار رضایی: دستی که قمه بلند می‌کند باید قطع شود

جانشین فرمانده ناجا گفت: اراذل و اوباش علف‌های هرز هستند که باید چیده شوند.

سردار رضایی: دستی که قمه بلند می‌کند باید قطع شود

به گزارش دیده بان ایران، سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده ناجا در حاشیه هفتمین مرحله از اجرای طرح اقتدار پلیس امنیت تهران بزرگ با تاکید بر عزم و اراده پلیس برای تامین و توسعه نظم و امنیت در جامعه اظهار کرد: تامین امنیت مردم و صیانت از این مهم، خط قرمز پلیس است و به هیچ فردی اجازه نمی دهیم امنیت، آرامش و آسایش مردم را هدف بگیرد و خدشه دار کند.

وی با خطاب کردن اراذل و اوباش با عنوان «علف‌های هرز» که باید چیده شوند، تاکید کرد: هیچ مماشاتی با اراذل و اوباش و مزاحمان نوامیس مردم نداریم. نیروی انتظامی در برخورد با برهم‌زنندگان امنیت، آرامش و آسایش مردم محافظه‌کار نیست و در صحنه، در لحظه و با اقتدار عمل می‌کند.

وی با اشاره به قدرت و اختیارات قانونی نیروی انتظامی برای برخورد با اراذل و اوباش و تعامل مطلوب پلیس و دستگاه قضا یادآور شد: مردم آرامش می‌خواهند و معنا ندارد فردی بخواهد به آرامش آنان تعرض کند و با اوباش‌گری و قداره‌کشی جولان دهد. دستی که قمه بلند می‌کند، قداره‌کشی کند، باید قطع شود.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه قداره‌کشی در جامعه ما معنا ندارد به رصد تحرکات اراذل و اوباش در فضای حقیقی و مجازی اشاره و بیان داشت: راهبرد پلیس در برخورد با اراذل و اوباش جدی است و راه‌اندازی «قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش» بیانگر این است که برنامه پلیس در این حوزه فراتر از ماموریت و عملکرد جاری و روزانه است، بلکه اجرای طرح‌های تشدید مقابله با اراذل و اوباش استمرار دارد./ فارس

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر