کد خبر: 112399
A

وزیر دفاع اسرائیل: باید خود را برای ایران هسته ای آماده کنیم

روزنامه تایمز آو اسرائیل، نوشت: بنی گانتس وزیر دفاع در سخنرانی خود در دانشکده دفاع ملی اسرائیل اعلام کرده؛ ما باید برنامه هایمان را برای احتمال دستیابی ایران به سلاح هسته ای آماده کنیم.

وزیر دفاع اسرائیل: باید خود را برای ایران هسته ای آماده کنیم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛  روزنامه تایمز آو اسرائیل، نوشت: بنی گانتس وزیر دفاع  در سخنرانی خود در دانشکده دفاع ملی اسرائیل اعلام کرده؛  ما باید برنامه هایمان را برای احتمال دستیابی ایران به سلاح هسته ای آماده کنیم.

بنابر گزارش سایت دیده بان ایران؛ این روزنامه در ادامه به نقل از بنی گانتس مدعی شده است: در برابر بزرگترین تهدید، یعنی مجهز شدن ایران به تسلیحات هسته ای، ما هیچ چاره ای نداریم جز اینکه به ظرفیت انسانی خود اتکا و ظرفیت ها و برنامه هایمان را نیز  برای آن، آماده کنیم.

تایمز آو همچنین در ادامه نوشته است؛ گانتس همچنین از دولت خواست تا به سرویس های امنیتی رژیم صهیونیستی اجازه حفظ آنچه را "برتری نظامی اسرائیل" توصیف کرد بدهد.

بنابر این گزارش مقامات جمهوری اسلامی ایران همچنین بارها تاکید کرده اند که تهران هیچ گاه به دنبال دستیابی به ظرفیت تولید سلام هسته ای نبوده و نیست و برنامه هسته ای کشورمان ماهیت کاملا صلح آمیز دارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر