کد خبر: 112401
A

بیمارستان ۶۰ تختخوابی کرونایی ارتش در زاهدان افتتاح شد

بیمارستان ۶۰ تختخوابی کرونایی نیروی زمینی ارتش در زاهدان با ارتباط ویدیو کنفرانسی فرمانده کل ارتش و با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش افتتاح شد.

بیمارستان ۶۰ تختخوابی کرونایی ارتش در زاهدان افتتاح شد

به گزارش دیده بان ایران؛  بیمارستان ۶۰ تختخوابی کرونایی نیروی زمینی ارتش در زاهدان با ارتباط ویدیو کنفرانسی فرمانده کل ارتش و با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش، استاندار سیستان و بلوچستان، نماینده ولی فقیه در این استان و  فرمانده قرارگاه استانی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افتتاح شد.

در این مراسم امیر سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اصول ولایت محوری، عدالت محوری و شایسته سالاری در نیروی زمینی ارتش گفت: ولایت برای ما نعمت است و ولایتمداری یک توفیق است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: در شکرگزاری بر داشتن نعمت ولایت، نیروی زمینی دو راه را برگزیده است، اول "طاعت از ولایت" و دوم "خوب کار کردن، درست کار کردن و حضور  و لبیک گفتن به هنگام" است.

وی ادامه داد: یک روز این لبیک در مبارزه مستقیم با دشمنان است که وجود ۴۸ هزار شهید در ارتش نشانه این حضور به موقع است و یک روز در خدمت به مردم در حوادث غیرمترقبه، نشانه این حضور به هنگام و ولایت مداری است.کمک به مردم در سیل و زلزله توسط نیروی زمینی ارتش، عین ولایتمداری بود و امروز که ویروس منحوس کرونا، زندگی مردم را تحت تاثیر قرار داده کمک به مردم را عین ولایتمداری می‌دانیم.

 

وی افزود: از آغاز همه گیری کرونا نیروی زمینی با ۲۸ بیمارستان تخصصی و ۱۲ هزار نیروی پزشکی و بیمارستانی با اخلاص تمام وارد صحنه شد و در تهران و ۱۲ استان دیگر با احداث نقاهتگاه های کرونایی به یاری شتافتیم.

 

فرمانده نزاجا با اشاره به مشخصات بیمارستان دائمی کرونایی نیروی زمینی  ارتش، گفت: احداث این بیمارستان اقدام مهمی است که تلاش خواهد شد با اقدامات تکمیلی احداث نمونه همین بیمازستان در خاش و زابل و نیز اقدامات آب رسانی و محرومیت زدایی در این استان، توان خود را در خاتمه بحران کرونا و بحران آب به‌کار بگیریم.

 

در آغاز این مراسم، سرهنگ خلبان ولی رحمانی، فرمانده دانشکده هوانیروز و مجری احداث بیمارستان‌های کرونایی نیروی زمینی ارتش، با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در احداث  این بیمارستان از پیگیری مداوم فرمانده نیروی زمینی ارتش و حمایت‌ها و ارشادات وی به عنوان فرمانده میدان خدمت در سیستان و بلوچستان تقدیر کرد و گفت: این بیمارستان با بهترین مصالح در حداقل زمان ممکن ساخته شد و تمامی دستگاههای اکسیژن ساز و ونتیلاتورها و سامانه های پایش شرایط بیمار و امکانات، از بهترین انواع تهیه شده است تا در خدمت به مردم شریف و نجیب سیستان و بلوچستان، آنچه در توان داریم ارایه کرده باشیم.

وی یاد و خاطره شهدای استان سیستان و بلوچستان را گرامی داشت و افزود: نجابت و غیرت و شرافت مردم این استان ستودنی است و خدمت به این مردم تا پایان بحران، باعث افتخار است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر