کد خبر: 112475
A
دیده بان ایران:

حاج حسین‌ و دوستانش مگر از وضعیت این خرابه اطلاع‌ نداشتند؟!

رئیسی باید پاسخگوی مسئولیتی که بر عهده گرفته، باشد و بکارگیری صفت مظلوم و محروم هم در ذهنیت مردم نسبت به شرایط وخیم موجود تغییری ایجاد نخواهد کرد هر چند که انقلابیون تیتر بزنند: بزرگترین چالش دولت سیزدهم این است که «پولی در بساط نیست»

حاج حسین‌ و دوستانش مگر از وضعیت این خرابه اطلاع‌ نداشتند؟!

به گزارش دیده بان ایران؛ با نزدیک شدن به حضور «سیدابراهیم رئیسی» در کاخ پاستور برخی رسانه های نزدیک به او و هسته سخت قدرت با انتشار گزارش و گفت وگو های متناوب اعلام می کنند که دولت سیزدهم وارث خرابه ای سوخته است و مردم نباید انتظار داشته باشند که ظرف مدت کوتاهی و یا حتی بلند مدت؛ مشکلات کشور حل شود.

در راس این جریان هم حسین‌شریعتمداری و روزنامه کیهان است که می‌کوشد هر روز این موضوع را به مردم القا کنند که در چنین شرایطی نباید انتظار معجزه داشت.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ کیهان در گزارش روز چهارشنبه خود می نویسد: "دولت سیزدهم شاید، عجیب‌ترین و خاص‌ترین وضعیت را در میان همه دولت‌های پیش از خود در جمهوری اسلامی ایران تجربه می‌کند و از این زاویه چه بسا «مظلوم‌ترین دولت» هم باشد. آیا دولتی که به معنای واقعی کلمه در حال تحویل گرفتن «خرابه» است، کارش هنوز شروع نشده، آماج حملات بی‌امان است، هنوز روی کار نیامده، و دولتش تشکیل نشده، عمل به وعده‌هایش را می‌خواهند، وضعیتش، خاص و عجیب نیست؟!"

اما با این حال سوالی که در این وضعیت برای مردم پیش می آید این است که مگر این جماعت از اوضاع اسفناک مملکت بی خبر بودند که پا در این عرصه نهاده و داوطلب نشستن روی صندلی روحانی شدند؟ جریان اصولگرا و یا همان انقلابیون طی ماه های منتهی به انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم بارها و بارها از لزوم تغییر در دولت نوشتند و گفتند و اما بلافاصله پس از پیروزی در انتخابات یک طرفه سیزدهم در حال ماله کشی برای روزهای آتی دولت جدیدی هستند که پیش از این روی کارآمدنش و یک دست شدن سه قوه را از الطاف الهی برشمرده بودند.

با این حال ابراهیم رئیسی باید پاسخگوی مسئولیتی که بر عهده گرفته، باشد و بکارگیری صفت مظلوم و محروم هم در ذهنیت مردم نسبت به شرایط وخیم موجود تغییری ایجاد نخواهد کرد هر چند که انقلابیون تیتر بزنند: بزرگترین چالش دولت سیزدهم این است که «پولی در بساط نیست» 

منبع: سایت دیده بان ایران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر