کد خبر: 11254
A

استقرار ۳۰۰ آتش‌نشان در دانشگاه تهران و حرم مطهر امام خمینی (ره)

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: در مراسم تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی 300 آتش نشان به همراه 120 دستگاه خودروهای سبک، سنگین و موتورسیکلت آتش نشانی در 100 نقطه دانشگاه تهران و حرم مطهر امام (ره) مستقر می شوند.

استقرار ۳۰۰ آتش‌نشان در دانشگاه تهران و حرم مطهر امام خمینی (ره)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سید جلال ملکی طی مصاحبه ای اظهار داشت: وظیفه تامین ایمنی مراسم تشییع باشکوه پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی به سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران سپرده شده و 300 آتش نشان به همراه تجهیزات کامل از ساعات اولیه صبح فردا (سه شنبه) در مسیرهای تعیین شده منتهی به دانشگاه تهران و حرم مطهر امام (ره) مستقر می شوند.

وی با بیان اینکه تمامی ماموران 123 ایستگاه آتش نشانی شهر تهران در آماده باش کامل هستند خاطرنشان کرد: 50 مدیر ارشد عملیاتی سازمان آتش نشانی نیز بصورت سیار کنترل اوضاع ایمنی مسیرهای تعیین شده را برعهده خواهند داشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اعلام تسلیت درگذشت یار امام (ره) و رهبری از همه شرکت کنندگان در این مراسم درخواست کرد با رعایت نظم با ماموران آتش نشانی همکاری لازم داشته و در صورت بروز هر گونه حادثه ای ضمن حفظ خونسردی خود، مراتب را به سامانه 125 و یا آتش نشانان استقرار یافته در محل اطلاع دهند.

آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی عصر روز گذشته در سن 82 سالگی و به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان شهدای تجریش به ملکوت اعلی پیوست.

آیین تشییع و خاکسپاری پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی، فردا(سه شنبه) از ساعت8:30 دقیقه در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر