کد خبر: 112629
A

آخرین جزییات از زلزله ۵/۷ شهر های خشت در فارس و وحدتیه بوشهر

کانون زلزله نسبتاً قوی در ۱۶ کیلومتری خشت استان فارس و ۲۱ کیلومتری وحدتیه استان بوشهر و در عمق ۱۱ کیلومتری زمین گزارش شده است.

آخرین جزییات از زلزله ۵/۷ شهر های خشت در فارس و وحدتیه بوشهر

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ ساعت 19:04زلزله ای به بزرگی 5.7ریشتر در عمق 11کیلومتری زمین حوالی خشت در استان فارس را لرزاند.

 

بر اساس گزارش مقدماتی زمین‌لرزه؛ محل وقوع این زلزله نسبتاً قوی مرز استانهای بوشهر و فارس  - حوالی شهر خشت بوده است. کانون این زلزله در ۱۶ کیلومتری خشت استان فارس و ۲۱ کیلومتری وحدتیه استان بوشهر و در عمق  ۱۱ کیلومتری زمین گزارش شده است.

در پی وقوع  این زمین لرزه، آسیبی به شبکه سیستم شبکه تلفن همراه کشور وارد نشده و هم‌اکنون تمامی سایت‌های این اپراتور در استان فارس به‌صورت‌ نرمال در حال سرویس‌دهی به مشترکان هستند. 

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ به دنبال وقوع زمین‌لرزه ۵.۷ ریشتری، در منطقه خشت استان فارس، تیم‌های ارزیاب از هلال احمر و اورژانس به محل اعزام شدند.

مدیر روابط عمومی اورژانس فارس به رسانه ها گفت: بلافاصله بعد از وقوع زلزله عصر امروز، تیم‌های ارزیاب و امدادی از نزدیکترین پایگاه‌ها به منطقه اعزام شدند.

حسن همتی خاطرنشان کرد که بلافاصله بعد از کسب اطلاعات از ارزیابی دقیق، موضوع از طریق رسانه ها منتشر خواهد شد.

جمعیت هلال احمر استان فارس نیز از اعزام تیمهای ارزیاب به شهر خشت و مناطق نزدیک به کانون وقوع زمین لرزه اعزام شده است.

به گزارش دیده بان ایران؛ کانون وقوع زمین لرزه اصلی، در مرز استانهای فارس و بوشهر بوده و نزدیکترین شهرها به این کانون، خشت و کنارتخته در فارس و وحدتیه در استان بوشهر بوده است.

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر