کد خبر: 112633
A

ماینرها را خاموش کنید!

شاکله های اقتصاد مدرنیته و توسعه همگون و رشد رفاه اجتماعی نیاز مبرم به الزامات کارشناسی شده زیرساختی دارد که در ایران اکثر این ابزارات و الزامات یا یتیم واقع شده است و یا بدست فراموشی مطلق سپرده شده است!

ماینرها را خاموش کنید!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ محمد جواد ابراهیمی در یادداشتی نوشت؛ یکی از زیر بناهای توسعه رمز ارزها و بازار کریپتوکارنسی فرار پول های سیاه از سلطه دولت ها و نقل و انتقالات مافیایی در این بازار مکاره است!

آقایان بدون توجه به عدم تطابق مصرف ماینرها برای بدست آوردن یک مشت دلار آنقدر تب و تاب فن ها و صداهای دلخراش ماینرها را بلند کرده اند که هیچ حواسشان نیست در قبال این کسب ثروت های بادآورده و بدون تلاش و با برق مفت و ارزان (نسبت سنجی با شاخص قیمت ها در کشورهایی که ایران را اجاره کرده اند برای تولید بیتکوین همچو رفسنجان) در حال ریشه کن کردن تولید و شکستن کمر تولیدکنندگان داخلی هستند!

برای دور زدن تحریم ها و بدست آوردن یک مشت دلار راه حل خوبیست اما این امر نتیجه ای جز نابودی تولید داخلی ندارد! 

قطعی های مکرر برق! نابودی و خسارات وحشتناک به ماشین آلات تولیدی و به تبع آن کمبود اقلام و انفجار تورمی قیمت ها راهی جز فروپاشی کامل اقتصاد کشور را پیش روی مکانسیم شاخص های اقتصادی نمی گذارد.

آقایان ماینرها را خاموش کنید که افزایش طمع آور قیمت های رمز ارزها دسیسه ای است برای یک جریان و برنامه خاص!شما را اسیر ماتریکس و پروپاگاندای رسانه های خود کرده اند و خود خبر ندارید

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر