کد خبر: 112670
A

حمایت ابراهیم گلستان از اصغر فرهادی/ من امیدوار به آینده درخشان‌تر او هستم

ابراهیم گلستان، داستان‌نویس و روزنامه‌نگار نوشت: من از آقای فرهادی تنها یک فیلم دیده‌ام که همان برایم این کفایت را آورد که او تواناست.

حمایت ابراهیم گلستان از اصغر فرهادی/ من امیدوار به آینده درخشان‌تر او هستم

به گزارش دیده بان ایران؛ ابراهیم گلستان، فیلمساز برجسته نوشت: من از آقای فرهادی تنها یک فیلم دیده‌ام که همان برایم این کفایت را آورد که او تواناست. نه به‌زور و شلوغ بلکه قریحه و دقت در به‌کار بردن آن قریحه.

امیدوارم که برایش دشوار نباشد نگهداری آن قریحه و با پشتکار آن را وسعت و قوت‌های تازه و درخور دهد. من امیدوار به آینده درخشان‌تر او هستم و آماده دریافت خبرهای فراوان‌تر از پیشرفت‌های او، که یکی از شرط‌های اساسی آن توفیق‌های مکرر است در همان محیط زندگی و کار خودش که هم در گذشته و هم در حال وضع انسانی نیرومندی دارد که حاجت به دقت دید و احتیاط دور از واهمه و همچنین اعتنای مناسب و درخور داشتن نسبت به مهمل‌گوهای گوناگون.

من امید فراوان دارم به ادامه توفیق و پشتکار او و بی‌اعتنایی به تقلب‌ها و فریب‌هایی که سر راه او خواهند آورد و خواهند گذاشت که همواره باید به هر ترتیبی که بشناسد از خود دور کند. صاحبان این تقلب‌ها نه کم‌اند و نه بی‌کوشش. امیدوارم که او یا آنها را نبیند یا درست ببیند و درست علاج کند نکبت حضور و وجود آنها را.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر