کد خبر: 11289
A
نهاوندیان:

آیت الله هاشمی نماد اجماع سازی و وحدت بود

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: آیت الله هاشمی در همه دوران مبارزه، اسم رمز شجاعت و استقامت بود، همچنین در دوران نظام سازی، نماد اجماع سازی و وحدت و در سلوک اجتماعی، نمونه انعطاف و صبر و عطوفت بود.

آیت الله هاشمی نماد اجماع سازی و وحدت بود

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی طی سخنانی گفت: هاشمی در همه دوران مبارزه، اسم رمز شجاعت و استقامت بود، در دوران نظام سازی، نماد اجماع سازی و وحدت و در سلوک اجتماعی، نمونه انعطاف و صبر و عطوفت بود.

وی در ادامه افزود: اینک که در برابر چشمان حیرت زده و حسرت بار یاران، آن شیر شرزه انقلاب چشم فروبسته و آن قلب دلسوز ایران و اسلام از تپش باز ایستاده است، وظیفه همه دلسوزان کشور، هشیاری و جامع نگری بیشتر و حراست از عناصر انسجام ملی است.

رئیس دفتر رئیس جمهور تصریح کرد: تجلیل و گرامی داشت هاشمی، پاسداری از میراث گرانسنگ او در مرزبانی از آزادی مردم و استقلال کشور و در تحکیم پیوندهای مردم و حکومت در جمهوری اسلامی است.

نهاوندیان خاطرنشان کرد: نسل جوان کشور در فقدان پی در پی سرمایه های نسل اول انقلاب، نیازمند الگوهائی زنده است که آرمان های نخستین نهضت اسلامی را در اخلاق و عدالت و سعه صدر آنان ببیند تا همچون گذشته، عزت و آبادانی ایران را در تحقق اسلام راستین جستجو کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر