کد خبر: 112936
A

رئیس پلیس کشور:رویکرد نیروی انتظامی در حوادث خوزستان، آرام‌سازی است

سردار حسین اشتری در واکنش به آشوب های خیابانی در استان خوزستان گفت: کسانی باعث آشوب‌ های خیابابی شدند به‌سزای عمل‌ خود می رسند و رویکرد نیروی انتظامی در این استان آرام سازی است.

رئیس پلیس کشور:رویکرد نیروی انتظامی در حوادث خوزستان، آرام‌سازی است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سردار حسین اشتری در ارتباط ویدئوکنفرانسی با قرارگاه انتظامی امام علی (ع) در استان خوزستان، وضعیت انتظامی ـ امنیتی استان را رصد و بررسی و تدابیر و رهنمودهای لازم را ابلاغ کرد.

فرمانده نیروی انتظامی در این ارتباط ویدئو کنفرانسی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع امنیت ستوان‌دوم "ضرغام پرست" که در جریان ناآرامی‌های اخیر در استان خوزستان، توسط معاندان کور دل و اشرار مسلح به فیض شهادت رسید، با اشاره به رویکرد نیروی انتظامی در جداسازی صف مردم از آشوبگران و اغتشاشگران، بیان کرد: مردم غیور خوزستان همواره اثبات کرده‌اند که صفشان از معاندین جدا بوده و اجازه نخواهند داد گروه‌های وابسته به بیگانگان، امنیت و آرامش خوزستان مقاوم را به مخاطره اندازند، نیروی انتظامی اجازه نمی‌دهند عده‌ای فرصت‌طلب فضا را ناامن کنند.

رئیس پلیس کشور با اشاره به آمادگی کامل پلیس در صیانت از امنیت و آرامش مردم استان خوزستان، گفت: سیاست و رویکرد نیروی انتظامی در فضای امروز استان خوزستان، "آرام‌سازی" است و برای تحقق این مهم از ظرفیتهای خود، بهره‌برداری حداکثری می‌بریم.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ علی رغم صحبت های رئیس پلیس در خصوص رویکرد نیروی انتظامی برخی گزارش های رسانه ها از کشته شدن بیش از ۳ نفر در اعتراضات خوزستان حکایت دارد هر چند مقامات انتظامی استان تیر اندازی به سوی معترضان را کار عوامل بیگانه اعلام کرده اند. 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر