کد خبر: 113150
A

هَوسرانی رئیس بیمه آستارا کار دستش داد/ پیمان آذریان بازداشت شد

دادستان مرکز استان گیلان گفت: رئیس یکی از ادارات شهرستانی گیلان به دلیل برقراری ارتباط غیر اخلاقی در محیط اداری بازداشت شد.

هَوسرانی رئیس بیمه آستارا کار دستش داد/ پیمان آذریان بازداشت شد

به گزارش دیده بان ایران؛ سید مهدی فلاح میری، دادستان مرکز استان گیلان گفت: رئیس اداره یکی از شهرهای استان به دلیل ارتکاب جرم در محیط کارش بازداشت شد.

فلاح میری با اشاره به عمل شنیع این فرد در محیط کارش و ورود دستگاه قضائی برای برخورد قاطع با این شخص، گفت: رئیس این اداره که به دلیل برقراری ارتباط نامشروع در محیط اداری هم اکنون نیز در بازداشت به سر می‌برد.

دادستان مرکز استان گیلان با بیان اینکه پرونده فساد اخلاقی این شخص در مرکز استان رسیدگی خواهد شد، اظهار کرد: تحقیقات این پرونده فارغ از برخی حواشی ایجاد شده با دقت و سرعت تکمیل و به دادگاه ارسال خواهد شد.

وی پخش تصاویر عمل شنیع این شخص در فضای مجازی را نیز غیراخلاقی و مصداق اشاعه فحشاء دانست و گفت این موضوع در دستور کار رسیدگی دستگاه قضائی قرار داد.

گفتنی است چندی قبل ویدیویی در فضای مجازی از پیمان آذریان رئیس بیمه سلامت آذریان منتشر شده که برهنه و عریان در خیابان و جلو اداره بیمه است. ادعا شده این ویدیو بعد از رابطه نامشروع آقای مدیر با یک زن است که حین رابطه نامشروع در محل کار لو رفتند. هنوز هیچ مقام رسمی صحت این ویدیو را تائید نکرده است.

 آذریان همچنین سال 96 رئیس ستاد انتخاباتی حزب ندای ایرانیان در استان قزوین بود.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر