کد خبر: 113242
A

زیدآبادی: ایران و جمهوری اسلامی دو چیز متفاوتند

تحلیلگر مسائل سیاسی نوشت: به جز معدود گروه‌ها و اشخاصی که مفهوم ملیت و وطن در دستگاه ایدئولوژیک‍شان جایی ندارد و یا اگر هم جایی دارد، کینه‌های عمیقِ خونخواهانه، مانع درک درست‌شان از پدیده‌ها می‌شود، دیگر گروه‌ها و افرادی که امروز شعارِ سرنگونی جمهوری اسلامی را سر می‌دهند، ادعا دارند که هدف بزرگ‌ترشان نجات ایران است، اما بسیاری از آنان ظاهراً توان تفکیکِ عوامل تضعیف جمهوری اسلامی و ضربه به بنیان‌های ملی حیات ایران را ندارند و از همین رو، به قصد و ادعای مقابله با اولی، هر شیئی تیزی به دست‌شان می‌رسد کوکورانه به سمت دومی پرتاب می‌کنند!

زیدآبادی: ایران و جمهوری اسلامی دو چیز متفاوتند

به گزارش دیده بان ایران؛ احمد زیدآبادی، فعال سیاسی در یادداشتی نوشت: ایران و جمهوری اسلامی یک چیز نیستند، دو چیز متفاوتند. ایران محصول امروز و دیروز نیست. سرزمینی است که هزاران سال نیاکان ما در آن زندگی کرده‌اند و امروز به صورت ملکی مشاع به همۀ ما به ارث رسیده است. هویت‌مان و حقوق‌مان از این سرزمین ناشی می‌شود و در مقابل، مسئولیت و وظایفی در برابر آن داریم. جمهوری اسلامی اما نظامی است که حدود چهل سال بر ایران حاکم شده است. نه پیش از آن بوده و نه از آینده‌اش کسی خبر دقیق دارد.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ احمد زید آبادی در ادامه نوشت؛ به جز معدود گروه‌ها و اشخاصی که مفهوم ملیت و وطن در دستگاه ایدئولوژیک‍شان جایی ندارد و یا اگر هم جایی دارد، کینه‌های عمیقِ خونخواهانه، مانع درک درست‌شان از پدیده‌ها می‌شود، دیگر گروه‌ها و افرادی که امروز شعارِ سرنگونی جمهوری اسلامی را سر می‌دهند، ادعا دارند که هدف بزرگ‌ترشان نجات ایران است، اما بسیاری از آنان ظاهراً توان تفکیکِ عوامل تضعیف جمهوری اسلامی و ضربه به بنیان‌های ملی حیات ایران را ندارند و از همین رو، به قصد و ادعای مقابله با اولی، هر شیئی تیزی به دست‌شان می‌رسد کوکورانه به سمت دومی پرتاب می‌کنند!

در این زمینه بخصوص کارکنانِ ایرانیِ رسانه‌های فارسی زبان خارج از کشور باید بسیار هوشیار و حساس باشند و گرنه خدای نکرده اگر فردا روزی فاجعه بر این مملکت نازل شد، باید راهی برای کنار آمدن با وجدان خود داشته باشند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر