کد خبر: 113272
A

انتفاد نماینده مجلس از صداوسیما/ کوچکی نژاد: چرا واردات برنج خارجی را تبلیغ می کنید؟

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی از تداوم واردات برنج خارجی و تبلیغ آن در صدا و سیما با وجود قرار داشتن در فصل برداشت انتقاد کرد.

انتفاد نماینده مجلس از صداوسیما/ کوچکی نژاد: چرا واردات برنج خارجی را تبلیغ می کنید؟

به گزارش دیده بان ایران؛ جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در تذکر شفاهی با اشاره به تداوم واردات برنج در فصل برداشت اظهار داشت: بر اساس قانون سه ماه قبل و سه ماه بعد از فصل برداشت، واردات برنج خارجی ممنوع است، اما صدا و سیما همچنان واردات برنج را تبلیغ می‌کند و این به ضرر کشاورزان است.

وی همچنین با اشاره به گرانی فولاد و سیمان گفت: وقتی معاون اول رئیس جمهور می‌گوید که به خاطر کمبود برق این صنایع را تعطیل کنند، مشخص است که این محصولات کمیاب می‌شوند و این بلاها سر مردم می‌آید.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در ادامه در خصوص لایحه نظام رتبه بندی معلمان اظهار داشت: انتظار بود لایحه کارشناسی شده‌ای از سوی دولت ارائه می‌شد که نشد و همکاران ما در مجلس نیز در تصویب آن عجله کردند و لذا انتظارات عجیبی در بیرون مجلس در بین فرهنگیان ایجاد شده است.

کوچکی نژاد با تاکید بر اینکه این لایحه می‌توانست یک نوع تحول ایجاد کند اما فرهنگیان به شدت از آن گلایه دارند، تصریح کرد: اگر تا مهرماه کار اساسی در این باره نشود، مجلس دچار مشکل خواهد شد و باید پاسخگوی معلمان باشد.

وی همچنین اضافه کرد: در بخش حقوق و دستمزد کشور دچار بحران شده و هم مجلس اشتباه کرده و هم دولت دچار مشکل شده است و این موضوع به بدنه اجتماع نیز سرایت کرده که باید چاره‌اندیشی شود.

منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر