کد خبر: 113273
A

مولوی: انتصاب «غلامرضا شریعتی» به ریاست سازمان استاندارد دهن‌کجی به مردم بود

نماینده مردم آبادان در مجلس گفت:‌ انتصاب استاندار خوزستان به ریاست سازمان استاندارد از سوی ریاست جمهور دهن‌کجی به مجلس و مردم خوزستان است.

مولوی: انتصاب «غلامرضا شریعتی» به ریاست سازمان استاندارد دهن‌کجی به مردم بود

به گزارش دیده بان ایران؛ سیدمحمد مولوی در نطق میان‌دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (دوشنبه 4 مرداد)‌گفت: رتبه‌بندی حق معلمان است از سال 90 در سند تحول، در سال 92 در سیاست‌های کلی ایجاد تحول، در سال 95 در قانون برنامه ششم توسعه دولت‌ها مکلف شده‌اند این موضوع را اجرایی کنند و استقرار نظام پرداخت را برای معلمان داشته باشند.

نماینده مردم آبادان در مجلس اظهار داشت: اکنون 5 سال از این موضوع گذشت دولت در آخر سال 99 یک لایحه دست و پا شکسته را در بحث رتبه‌بندی معلمان به مجلس تحویل داد و نمایندگان در صحن مجلس به آن رأی دادند این لایحه دوشوری شد و کمیسیون با حضور همه اعضاء لایحه را مرتب کرد انتظار ما این است که ان‌شاءالله هیأ‌ت رئیسه محترم روند کاری این لایحه را به شکلی بارگذاری کند که نمایندگان بتوانند پیشنهادات‌شان را بدهند تا اختلاف حقوقی که بین معلمان و سایر کارکنان است را بتوانیم ترمیم کنیم.

وی افزود: مگر قرار نبود که ما در سند تحول به معلمان منزلت ببخشیم و به معیشت‌شان کمک کنیم الان وقت این کار است و معلمان منتظر این تصمیم انقلابی در مجلس هستند.

مولوی خاطرنشان کرد: به نمایندگی از همکارانم در خوزستان از مقام معظم رهبری و دلسوزی‌شان صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم بیانات حکیمانه ایشان کراراً در حق خوزستان را داشته‌ایم و اخیرا هم فرمودند خوزستان مصداق وفاداری و فداکاری است. به خوزستان هیچ عنوانی را نمی‌توانید نسبت دهید جز اینکه خوزستان فداکار و وفادار است اما متأسفانه درگیر بسیاری از مشکلات است.

نماینده مردم آبادان در مجلس اظهار داشت: آب یکی از مشکلات استان خوزستان است خوزستان سال‌هاست از مدیریت کلان رنج می‌برد انتصاب استاندار خوزستان به عنوان رئیس سازمان استاندارد از سوی رئیس‌جمهور دهن‌کجی به مجلس و مردم خوزستان بود.

وی افزود: ما از دستگاه قضا انتظار داریم ترک فعل‌ها در استان خوزستان را جدی بگیرد از رئیس‌جمهور منتخب نیز انتظار داریم در مدیریت کلان استان به شکلی برنامه‌ریزی کند که استاندار ویژه با اختیارات تام بتواند در خدمت مردم نجیب استان خوزستان باشد.

منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر