کد خبر: 113293
A

متن ترانه‌ای که به ممنوع‌الکاری فرزاد فرزین ختم شد

حضور فرزاد فرزین به عنوان بازیگر در سریال «ملکه گدایان» بدون مشکل ادامه دارد، ساترا (تنظیم‌گر رسانه‌های صوت‌وتصویر فراگیر به نمایندگی از سازمان صداوسیما) از ممنوع‌الفعالیت بودن او در تمام پلتفرم‌ها به دلیل خواندن یک ترانه خبر داده است

متن ترانه‌ای که به ممنوع‌الکاری فرزاد فرزین ختم شد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حضور فرزاد فرزین به عنوان بازیگر در سریال «ملکه گدایان» بدون مشکل ادامه دارد، ساترا (تنظیم‌گر رسانه‌های صوت‌وتصویر فراگیر به نمایندگی از سازمان صداوسیما) از ممنوع‌الفعالیت بودن او در تمام پلتفرم‌ها به دلیل خواندن یک ترانه خبر داده است. 

فرزاد فرزین با نامه‌ای محرمانه از سوی ساترا (تنظیم‌گر رسانه‌های صوت‌وتصویر فراگیر به نمایندگی از سازمان صداوسیما)، در تمام پلتفرم‌ها ممنوع‌الفعالیت شده است. خبری که در پی انتشار قطعه «زخم» با صدای او برای سریال «میدان سرخ» منتشر می‌شود و این ظن را ایجاد می‌کند که مشکل تصمیم‌گیرندگان، در حال حاضر نه با خودِ او که با قطعه تازه‌اش است.

قطعه‌ای این‌طور شروع می‌شود: «کو یه قانون؟! کو یه زندون واسه دزدای سر چاله میدون؟! کو یه رگبار؟! کو یه بارون که بشوره ببره اینارو بیرون؟! ما یه عمره که می‌نالیم، ما‌ها چرا همیشه تو همین حالیم؟! مارو گَشتی، آخه مَشتی چی می‌تونه باشه تو جیبای خالیم؟!»

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر