کد خبر: 113314
A

چگونه با رژیم گریپ فروت ۴ الی ۵ کیلو لاغر شویم +دستور العمل

رژیم گریپ فروت امتحان خود را در لاغری پس داده است در این نوع رژیم فرد استفاده کننده از دستور العمل در کوتاه مدت لاغر می شود البته باید در در نظر داشت منظور از رژیم گریپ فروت یک دستور العمل است که باید آن را گام به گام انجام داد؛ ما در این گزارش سعی می کنیم رژیم گریپ فروتی را با ساده ترین روش با شما در میان بگذاریم

چگونه با رژیم گریپ فروت ۴ الی ۵ کیلو لاغر شویم +دستور العمل

به گزارش سایت دیده بان ایران؛  رژیم گریپ فروت امتحان خود را در لاغری پس داده است در این نوع رژیم فرد استفاده کننده از دستور العمل در کوتاه مدت لاغر می شود البته باید در در نظر داشت منظور از رژیم گریپ فروت یک دستور العمل است که باید آن را گام به گام انجام داد؛ ما در این گزارش سعی می کنیم رژیم گریپ فروتی را با ساده ترین روش با شما در میان بگذاریم 

بنابر گزارش سرویس سلامت دیده بان ایران؛ رژیم گریپ فروتی روی استفاده از گریپ فروت متمرکز است. عنصری در این میوه است که با پروتئین ترکیب می شود و چربی می سوزاند. و در طی 12 روز می توان 10 پوند (5/4 کیلو) کاهش وزن داشت.

منو رژیم گریپ فروتی

برای صبحانه، دو تخم مرغ (به هر طریقی که پخته شده باشد)، 2 تکه بیکن، نیمی از یک گریپ فروت یا 4 تا 8 اونس (هر اونس برابر با 35/28 گرم است) آب گریپ فروت میل کنید.

در وعده ناهار، هر گوشتی که دوست دارید (به هر اندازه) به همراه سالاد و دسر مورد علاقه تان و نصف گریپ فروت (یا 4 تا 8 اونس از آب آن) بخورید.

در وعده شام، سبزیجات، گوشت یا ماهی به همراه گریپ فروت تناول کنید. تنها اسنکی که می توانید بعد از شام میل کنید، یک لیوان شیر کم چرب یا آب گوجه می باشد.

به خاطر داشته باشید که نمی توانید هر نوع سبزیجاتی که میل دارید، بخورید. از خوردن سیب زمینی یا سیب زمینی شیرین پرهیز کنید. در بعضی دیگر از ورژن ها، خوردن نخود، لوبیا و ذرت منع شده است. اگر چه خوردن کره مانعی ندارد. علاوه بر این، در برخی دستور العمل ها نوشیدن قهوه و چای اشکالی ندارد، بر عکس در مواردی منع نوشیدن وجود دارد.

شما باید چربی هایی نیز مصرف کنید، مثل چربی موجود در بیکن. اگر تمایل به ادامه این رژیم دارید باید دو روز زودتر از آن برنامه 12 روزه، شروع نمایید.

فواید رژیم گریپ فروتی

گریپ فروت در جای خود، خوراکی شگفت انگیزی است. دارای کالری و سدیم کم است و مملو از ویتامین ث و فیبر می باشد. دانشمندان به ارزشمندی این میوه در رژیم های غذایی معتقد هستند.

با این حال، گریپ فروت انتخاب مناسبی برای کاهش وزن طولانی مدت نیست. یک مورد دیگر اینکه، در این رژیم به ورزش تاکید نشده است. و ارزش ورزش، عادات غذایی صحیح و متوازن یادآوری نشده اند.

بالاخره اینکه، هیچ پشتوانه علمی مبنی بر اینکه در گریپ فروت عنصری است که چربی را می سوزاند، وجود ندارد.

اگر تصمیم دارید رژیم لیمو را دنبال کنید، به یاد داشته باشید که با بازگشت به برنامه قبلی خود، آن مقدار وزن از دست داده را دوباره پیدا می کنید. پس به طور اصولی عمل نمایید و ورزش و تغذیه مناسب را فراموش نکنید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر