کد خبر: 113707
A

بختیاری: آب هیچ مشترکی در تهران قطع نمی‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: قطع آب پرمصرف‌ها لغو شده و دیگر اجرا نمی‌شود، چرا که خوشبختانه مشترکان الگوی مصرف را رعایت می‌کنند.

بختیاری: آب هیچ مشترکی در تهران قطع نمی‌شود

به گزارش دیده بان ایران؛ محمدرضا بختیاری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به قطع آب پرمصرف‌ها گفت: در واقع ما از ابتدای تیرماه اخطار‌هایی به مشترکان پرمصرف داده‌ایم، مبنی بر اینکه چنانچه مصرفشان را کاهش ندهند، قطع آب برایشان اعمال می‌شود.

او ادامه داد: روز گذشته همکاران شرکت آب و فاضلاب از ساعت ۷ تا ۱۴ مشترکان پرمصرف‌ را شناسایی و شیوه مصرف آنان را بررسی کردند که طبق برآوردهای اولیه خوشبختانه این مشترکان، مصرف آب خود را کاهش دادند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران بیان کرد: مصرف آب شرب تهران از سه میلیون و ۷۶۹ هزار مترمکعب در هشتم مرداد سال ۹۹ به سه میلیون و ۵۷۲ هزار متر مکعب در هشتم مرداد ۱۴۰۰ کاهش یافته است که این یعنی میزان مصرف مشترکان بدمصرف و پرمصرف استان تهران ۱۲ درصد کاهش یافته است.

قطع آب مشترکان پرمصرف منتفی است

بختیاری با اشاره به اینکه صدور اخطار قطع تصمیم ستاد تنش آبی در استان تهران بوده است، افزود: براساس تصمیم این ستاد قرار بود رصد نهایی برای اجرایی شدن قطع آب مشترکان پرمصرف و بدمصرف در ابتدای مرداد انجام شود که البته با انجام دادن این رصد متوجه کاهش ۲۰۰ هزار مترمکعبی آب در روز در تهران شدیم و این یعنی فعلا قطع کردن آب مشترکان پرمصرف منتفی است.

او در پایان گفت: در حال حاضر قضیه قطع آب پرمصرف‌ها لغو شده و دیگر اجرا نمی‌شود، چون خوشبختانه مشترکان الگوی مصرف را رعایت کرده‌اند به طوری که مصرف آب نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش پیدا کرده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر