کد خبر: 113776
A

بذرپاش از گزینه شهرداری تهران انصراف داد+متن نامه

مهرداد بذرباش با ارسال نامه ای به مهندس مهدی چمران از گزینه‌های تصدی شهرداری تهران انصراف داد.

 بذرپاش از گزینه شهرداری تهران انصراف داد+متن نامه

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ مهدی چمران با اشاره به برنامه امروز منتخبین شورای شهر تهران در فرآیند بررسی برنامه‌های تصدی شهرداری تهران اظهار کرد: بنا بر برنامه‌ریزی قرار بود صبح امروز مهرداد بذرپاش در جلسه منتخبین حاضر و برنامه‌های خود را ارائه کند که طی یک نامه ضمن تشکر انصراف خود را از گزینه‌های تصدی شهرداری تهران اعلام کرد.

وی تصریح کرد: بدین ترتیب صبح امروز اعضای منتخب شورای شهر تهران جلسه‌ای را با گزینه‌های تصدی شهرداری نخواهند داشت و بعد از ظهر امروز هابیل درویش دیگر گزینه تصدی شهرداری در جلسه منتخبین حاضر خواهند شد.

چمران گفت: همچنین عباس علی‌آبادی با توجه به عدم ارائه برنامه خود به منتخبین انصراف خود را از گزینه‌های شهرداری اعلام کرد.

گفتنی است در نامه مهرداد بذرپاش به چمران آمده است:

برادر گرامی جناب آقای مهندس چمران

باسلام وتحیت؛

نظر به ضرورت انسجام در جبهه انقلاب و نیز حضور دلسوزانی که خود را برای خدمت در شهرداری تهران عرضه کرده‌اند و ضمن تشکر از حسن نظر اعضای منتخب شورای شهر تهران به اینجانب، بدینوسیله انصراف خود را از حضور در این عرصه اعلام می‌نمایم وامیدوارم بهترین انتخاب را انجام دهید که واقعا در شان شهروندان شریف تهران باشد ودر خدمت به این مردم خوب و قدرشناس از هیچ تلاشی فرونگذارد.

وآخردعوانا ان الحمدلله رب العالمین

برادر کوچک شما - مهرداد بذرپاش

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر