کد خبر: 113863
A

بازداشت شهردار و عضو شورای شهر"لوشان" استان گیلان به جرم مشارکت در اختلاس

دادستان رودبار گفت: شهردار شهر لوشان و یکی از اعضای شورای این شهر به جرم مشارکت در اختلاس و تصرف غیرقانونی در اموال دولتی بازداشت شدند

بازداشت شهردار و عضو شورای شهر"لوشان" استان گیلان به جرم مشارکت در اختلاس

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ دادستان رودبار گفت: شهردار شهر لوشان و یکی از اعضای شورای این شهر به جرم مشارکت در اختلاس و تصرف غیرقانونی در اموال دولتی بازداشت شدند.

هادی بشری از بازداشت یکی از مسئولان شهرستان رودبار خبر داد و اظهار داشت: شهردار و یکی از اعضای شورای اسلامی یکی از شهرهای تابعه شهرستان رودبار در بازداشت به سر می‌برند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار اتهام دو فرد مذکور را مشارکت در اختلاس خواند و خاطرنشان کرد: شهردار و یکی از اعضای شورای شهر لوشان به اتهام مشارکت در اختلاس و تصرف غیرقانونی در اموال دولتی بازداشت شدند.

بشری با بیان اینکه همچنین جعل متعدد اسناد از طریق سندسازی از دیگر اتهامات دو فرد مذکور است تصریح کرد: این پرونده‌ در حال رسیدگی است لذا پس از بررسی پرونده اطلاعات تکمیلی اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی با بیان اینکه اولویت نخست دستگاه قضا صیانت از حقوق عامه مردم و برخورد قاطع با تضییع‌کنندگان و دست‌اندازان بیت‌المال اولویت گفت: عملکرد مدیران شهری و ادارات شهرستان به‌طور جدی پایش می‌شود.

بشری با اشاره به رصد مستمر ادارات از سوی دستگاه نظارتی عنوان داشت: دستگاه‌های نظارتی، عملکرد ادارات به‌ویژه شهرداری‌ها را پایش می‌کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف برخورد جدی انجام می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار اظهار داشت: مردم بهترین ناظر در جامعه هستند از این رو از تمامی شهروندان می‌خواهیم که در نظارت عملکرد شهرداری‌ها، دستگاه‌ها، ادارات یاریگر ما باشند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر