کد خبر: 113880
A

رایزنی فرماندهان نظامی و مشاوران امنیتی آمریکا و اسرائیل درباره ایران

کاخ سفید روز سه شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا در دیدار با ایال اولاتا همتای اسرائیلی خود در ارتباط با ایران با یکدیگر مشورت نزدیک خواهند داشت.

رایزنی فرماندهان نظامی و مشاوران امنیتی آمریکا و اسرائیل درباره ایران

به گزارش سایت دیده بان ایران به نقل از اسپوتنیک، در بیانیه کاخ سفید آمده است: جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا امروز با ایال اولاتا همتای اسرائیلی خود دیدار کرد. در این دیدار دو طرف چالش‌های راهبردی در منطقه از جمله تهدیدهای وارده از سوی ایران را بررسی کرده و در خصوص این مسائل از نزدیک مشورت خواهند کرد. 

جیک سالیوان همچنین بر سایر مسائل موجود از جمله گسترش روابط  اسرائیل با کشورهای عربی تاکید کرد. 

در همین حال روز دوشنبه آویو کوهاوی رئیس ستاد مشترک نیروی‌های مسلح رژیم صهیونیستی و فرانک مکنزی فرمانده سنتکام (ستاد فرماندهی مرکزی نیروهای آمریکا در خاورمیانه) در یک تماس تلفنی امنیت منطقه و همکاری میان نیروهای آمریکایی و صهیونیستی را بررسی کردند. 

ستاد فرماندهی مرکزی نیروهای آمریکا در خاورمیانه در بیانیه‌ای گفت: ژنرال فرانک مکنزی امروز در یک تماس تلفنی با رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح اسرائیل گفت و گو کرد. دو طرف در این مکالمه نظر خود در مورد محیط پویای امنیتی منطقه و فرصت‌ها برای همکاری‌های آینده را به اشتراک گذاشتند. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر