کد خبر: 113890
A

فعال سیاسی اصولگرا: نام شهردار تهران نباید زیر سایه پرونده‌های تخلف باشد

عضو سابق شورای‌ شهر می‌گوید انتخاب چهره‌هایی برای شهرداری تهران که نام‌شان درگیر حاشیه است ذره‌بین نظارتی مردم بر عملکرد شورای‌شهر را دقیق و آنها را از رأی خود ناامید می‌کند.

فعال سیاسی اصولگرا: نام شهردار تهران نباید زیر سایه پرونده‌های تخلف باشد

به گزارش دیده بان ایران؛  امیررضا واعظ آشتیانی، فعال سیاسی اصولگرا، درباره انتخاب شهردار تهران که در روزهای اخیر در دستور کار شورای شهر قرار گرفته گفت: مردم تهران بر اساس اعتماد به کاندیداها به آنها رأی داده‌اند و حالا انتظار دارند حقوق‌شان مورد توجه و احترام واقع شود.

 

واعظی آشتیانی ادامه داد: شورای شهر نه جای باندبازی است نه جای فعالیت سیاسی. امیدوارم دوره ششم هم همین نگاه را داشته باشد که نه فضای شورا و نه جایگاه شهرداری سیاسی نیست و حقوق مردم نباید وجه‌المصالحه قرار گیرد.

 

 

او همچنین گفت: نام شهردار تهران نباید زیر سایه پرونده‌های تخلف باشد. امیدواریم برخی ادعاها درباره دخالت مسئولان در انتخاب شهردار تهران نادرست باشد چراکه این خلاف مطالبه مردم است.

 

واعظی آشتیانی در این باره توضیح داد: بزرگ‌ترهایی در مجموعه شورای شهر ششم هستند که می‌توانند موضوع «دخالت نهادهای قدرت در انتخاب شهردار» را بررسی کنند تا احیاناً اتفاقات شوراهای شهر در ادوار قبل درباره سیاسی‌کاری تکرار نشود و شهرداری برای تهران انتخاب شود که کمترین حاشیه و بیشترین بازده عملکردی را داشته باشد.

 

او با تاکید بر این مساله که عملکرد باید ملاک انتخاب باشد گفت: انتخاب شهردار از سوی شورای شهر باید به قسمی باشد که مثل شورای شهر پنجم مرتب شهردار عوض نشود و یک انتخاب اصلاح برنامه‌های فرهنگی و عمرانی و اجتماعی شهر را پیش ببرد.

 

عضو سابق شورای شهر خاطرنشان کرد: پرهیز از هرگونه فعالیت سیاسی در جریان انتخاب شهردار الزامی است و امیدوارم شورای ششم در مسیری قرار نگیرد که منتقدان به جد وارد مباحث انتقادی ناشی از سیاسی‌کاری آنها شوند.

 

واعظی آشتیانی در آخر گفت: پرهیز شورای ششم از فضای سیاسی قطعاً می‌تواند پیام‌آور فعالیت‌های خوب برای مردم شهر تهران باشد./ اعتماد آنلاین

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر