کد خبر: 113940
A

عفت شریعتی: می خواهیم فضای مجازی را «سالم» کنیم

نماینده مردم زرند درمجلس گفت: طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی به دنبال ارائه و عرضه یک اینترنت امن و سالم به مردم است و صد البته که در سایه یک فضای مجازی امن و سالم است که می‌تواند فعالیت‌های آموزشی گسترش یابد.

عفت شریعتی: می خواهیم فضای مجازی را «سالم» کنیم

به گزارش دیده بان ایران؛ عفت شریعتی نماینده مردم زرند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح حمایت از کاربردن در فضای مجازی گفت: طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی به هیچ وجه به دنبال فیلتر کردن سایت‌ها و یا تعطیلی کسب و کارهای اینترنتی مردم نیست.

وی افزود: این طرح به دنبال سالم‌سازی فضای مجازی و قانونمند کردن و ضابطه مند کردن آن است و در سایه اجرای این طرح حتی کسب و کارهای اینترنتی حتی رونق هم پیدا خواهد کرد.

نماینده مردم زرند در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تاکنون مصوبه‌ای در باره این طرح در مجلس گذرانده نشده و آنچه که به تصویب رسیده نحوه رسیدگی به این طرح است که نمایندگان مصوب کردند که طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی بر اساس اصل 85 قانون اساسی در کمیسیون مشترک نیز خواهد بود و نمایندگان کمسیون‌های دیگر در آن حضور خواهند داشت مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

شریعتی خاطرنشان کرد: در کمیسیون مشترک این ظرفیت وجود دارد تا از نقطه نظرات همه صاحب نظران و کارشناسان امر استفاده شود و در افزایش نقاط قوت این طرح و نیز حذف نقاط ضعف آن کمک گرفته شود.

وی افزود: مجلس در این طرح به دنبال آن است که یک اینترنت امن و سالم به مردم ارائه دهد تا در فضای آرام بتوانند در فضای مجازی استفاده کنند.

نماینده مردم زرند در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: با یک اینترنت امن و سالم است که ما می‌توانیم در فضای مجازی فعالیت‌های آموزشی درست و سالمی داشته باشیم و سالم‌سازی این فضا برای فعالیت‌های آموزشی امری ضروری است./ فارس

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر