کد خبر: 114024
A

خبرگزاری انقلابی: روحانی در این هشت سال روی اعصاب مردم بود

خبرگزاری نزدیک به سپاه نوشت: روحانی در این 8سال روی اعصاب مردم قدم می رفت و تقریبا هرچند وقت یک بار شاهد بودیم که او با بهانه‌های مختلف اظهاراتی می‌کرد که برآیند آن یا ایجاد شکاف و دوقطبی سیاسی و اجتماعی بود، و یا اینکه یک یاس و ناراحتی عمومی را به افکار عمومی تزریق می‌کرد

خبرگزاری انقلابی: روحانی در این هشت سال روی اعصاب مردم بود

به گزارش دیده بان ایران؛ خبرگزاری فارس نزدیک به سپاه با انتشار گزارشی تحت عنوان «روحانی و 8 سال قدم زدن روی اعصاب مردم» نوشت: 

دولت تدبیر و امید تمام شد و فصل برخی ارزیابی‌ها از مواضع و عملکردهاست. یکی از بزرگترین مسائلی که مردم و افکار عمومی در این 8 سال با آن مواجه بودند، برخی اظهارات شخص رئیس جمهور بود که می شود گفت در کنار عملکرد ضعیف دولت، موجبات تکدر خاطر و به قول معروف خرد شدن اعصاب عمومی را منجر می شد.

این خبرگزاری در ادامه می نویسد: روحانی در این 8سال روی اعصاب مردم قدم می رفت و تقریبا هرچند وقت یک بار شاهد بودیم که او با بهانه‌های مختلف اظهاراتی می‌کرد که برآیند آن یا ایجاد شکاف و دوقطبی سیاسی و اجتماعی بود، و یا اینکه یک یاس و ناراحتی عمومی را به افکار عمومی تزریق می‌کرد. ناراحتی‌هایی که کم کم به کاهش سرمایه اجتماعی نظام جمهوری اسلامی منجر شد که یکی از نتایج آن کاهش مشارکت در انتخابات بود.

 

 

 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر