کد خبر: 114066
A

حزب کارگزاران سازندگی: برای کمک به دولت رئیسی آمادگی داریم

یک عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: این حزب در زمینه های مختلف متخصص داشته و آمادگی کمک به دولت را دارد.

حزب کارگزاران سازندگی: برای کمک به دولت رئیسی آمادگی داریم

به گزارش دیده بان ایران؛ سیدافضل موسوی با بیان اینکه حزب کارگزاران سازندگی آماده کمک به دولت سیزدهم را دارد، اظهار کرد: کارگزاران در زمینه های مختلف نیروی متخصص دارد و اگر دولت کمکی بخواهد، حزب می تواند در زمینه های اقتصادی، اجتماعی یا برنامه ریزی های کلان کشور کمک کند.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف وزارت کشور تعامل با احزاب، جریان های سیاسی و اقوام است، خاطر نشان کرد: استانداران باید زمینه این تعامل را فراهم کنند و اگر این استانداران بر امور کشور مسلط باشند، می توانند مسائل اجتماعی را خوب اداره کنند تا کشور را امن نگه دارند.

این نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تأمین امنیت کشور و همچنین مدیریت کلان کشور دو مسئولیت مهم وزیر کشور است، تصریح کرد: با توجه به اینکه وزیر کشور استانداران را انتخاب می کنند، بنابراین شخص وزیر دارد کل کشور را اداره می کند پس وزیری باید انتخاب شود که مسلط به حوزه مسئولیت خود باشد. البته همه وزرایی که انتخاب می شوند باید به کار خود مسلط باشند.

موسوی در پایان گفت: من معتقدم در این شرایط کشور، افرادی که تجربه ندارند و به اصطلاح صفر کیلومتر هستند نمی توانند کار را به پیش ببرند، بلکه باید کسانی انتخاب شوند که تجربه و سابقه مفیدی در مدیریت کشور داشته باشند. در مورد وزیر کشور هم باید وی از خود مجموعه وزارت کشور یا از مدیران باسابقه کشور انتخاب شود که تسلط خوبی بر وظایف وزارت کشور دارد.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر