کد خبر: 11408
A

کارگاه تولیدی کفش آتش گرفت+عکس

آتش سوزی یک کارگاه تولیدی کفش و کتانی در میدان ابوذر، خسارت مالی زیادی را بر جای گذاشت

کارگاه تولیدی کفش آتش گرفت+عکس
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ آتش سوزی یک کارگاه تولیدی کفش و کتانی در میدان ابوذر، خسارت مالی زیادی را بر جای گذاشت.طی اطلاع رسانی  حادثه به سامانه 125 از سوی شهروندان، بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه 28 و 65 به همراه گروه امداد و نجات 5 و تانکر آب با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 17:43 عصر روز گذشته به میدان ابوذر، خیابان احودی اعزام شدند.
 
کارگاه تولیدی کفش آتش گرفت+تصاویر
به گفته جواد مراد زاده افسر آماده منطقه چهار عملیات آتش نشانی تهران، یک کارگاه تولیدی انواع کفش و کتانی به مساحت 160 متر مربع در طبقه اول ساختمانی چهار طبقه که طبقات بالایی آن مسکونی بود، آتش گرفته و دود بسیار غلیظی از پنجره ها و درب ورودی این کارگاه خارج می شد.
 
وی افزود: با توجه به اینکه شعله های سرکش آتش در حال سرایت به طبقات بالایی این ساختمان بود آتش نشانان به سرعت پس از قطع جریان برق و گاز، با استفاده از تجهیزات خاموش کننده و دستگاه های تنفسی عملیات مهار آتش سوزی را آغاز کردند.
 
کارگاه تولیدی کفش آتش گرفت+تصاویر
 
این افسر آماده تصریح کرد: نیروهای عملیاتی با تلاش فراوان آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند و از سرایت شعله های آتش به واحدهای مسکونی جلوگیری به عمل آوردند.
 
کارگاه تولیدی کفش آتش گرفت+تصاویر
مراد زاده در پایان گفت: علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی تهران در حال بررسی است و آتش نشانان پس از تخلیه اجناس سوخته و ایمن سازی کامل، محل حادثه را تحویل مالک کارگاه و عوامل انتظامی دادند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر