کد خبر: 114083
A

حسین زهی: احتمالا طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی در مجلس رای نیاورد

نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس از احتمال قوی رای نیاوردن طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی در بهارستان خبر داد.

حسین زهی: احتمالا طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی در مجلس رای نیاورد

به گزارش دیده بان ایران؛ اسماعیل حسین زهی نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس درباره طرح کمیسیون متبوع خود برای تفکیک وزارت راه و شهرسازی گفت: در دولت یازدهم و دوازدهم توجه کمتری به دو موضوع راه و مسکن شده است.

نماینده مردم خاش در مجلس اظهار کرد: قیمت مسکن در این سال‌ها حباب گونه سر به فلک کشیده است. راه‌های روستایی نیز رشدی نداشته اند و زیر ساخت و مسائل فنی آن با وجود اینکه انجام شده در ۴ سال اخیر رشدی نداشته اند و اصلا ساخت و ساز راه روستایی انجام نشده است.  

نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه همکاران به این نتیجه رسیده اند که اگر این وزارت راه و شهرسازی تفکیک شود و مثلا سابق بشود شاید بهتر باشد توضیح داد: در کمیسیون‌های تخصصی این موضوع مصوب شده و منتظریم که این طرح به صحن برود تا نظر سایر نمایندگان درباره آن اخذ شود.  

حسین زهی با اشاره به اینکه اداره یک وزارت خانه با ۲۰ معاونت کار بسیار سختی است اضافه کرد: اخیرا مشاهده شده در بحث راهداری، پایانه‌ها و بزرگراه‌ها ایراد‌هایی وارد شده است. البته با توجه به اینکه دولت در مرحله چابک سازی است شاید این طرح رای نیاورد.

وی اشاره کرد: فعلا این طرح در کمیسیون عمران رای آورده، ولی احتمال اینکه این طرح در صحن رای نیاورد خیلی زیاد است، طرح مسکن ملی و جهش تولید ملی مسکن باید اجرا شود، ولی در حاشیه قرار گرفته است. با این وجود باید منتظر تصمیم مجلس باشیم./ yjc


 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر