کد خبر: 114157
A

به دنبال سقوط شهر زرنج و مرز میلک؛ ارتش ایران به حالت آماده باش در آمد

شهر زرنج مرکز ولایت نیمروز به طور کامل در اختیار طالبان قرار گرفت.تعداد زیادی از نیروهای دولتی افغانستان با خودرو و با تجهیزات جنگی خود وارد خاک کشورمان شده‌اند و در همان خط مرزی مستقرند.نیروهای طالبان کنترل نقطه مرزی میلک را در اختیار گرفته اند با توجه به احتمال ورود به خاک ایران؛ ارتش به حالت آماده باش درآمد

به دنبال سقوط شهر زرنج و مرز میلک؛ ارتش ایران به حالت آماده باش در آمد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛شهر زرنج مرکز ولایت نیمروز به طور کامل در اختیار طالبان قرار گرفت.

تعداد زیادی از نیروهای دولتی افغانستان با خودرو و با تجهیزات جنگی خود وارد خاک کشورمان شده‌اند و در همان خط مرزی مستقرند.

نیروهای طالبان کنترل نقطه مرزی میلک را در اختیار گرفته اند با توجه به احتمال ورود به خاک ایران؛ ارتش به حالت آماده باش درآمد

بنابر گزارش دیده بان ایران؛محمدهادی مرعشی معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: شهر زرنج مرکز ولایت نیمروز به طور کامل در اختیار طالبان قرار گرفت و شدت درگیری‌ها در این منطقه که هم مرز با کشورمان محسوب می‌شود بسیار زیاد است.

وی ادامه داد: تعداد زیادی از نیروهای دولتی افغانستان با خودرو و با تجهیزات جنگی خود وارد خاک کشورمان شده‌اند و در همان خط مرزی مستقرند.

مرعشی بیان کرد: نیروهای طالبان کنترل نقطه مرزی میلک که در قسمت افعانستان را در اختیار گرفته‌اند و بر روی قسمتی از پل میلک که در افغانستان است، مستقر شده‌اند.

گفتنی است، نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران هم با تجهیزات کامل در مرز میلک مستقر شده‌اند و به حالت آماده‌باش درآمده‌اند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر