کد خبر: 114199
A

وزیر احمدی نژادی: دولت امید واهی در میان مردم ایجاد نکند

نماینده مردم کرمان در مجلس گفت: دولت جدید باید ضمن مردمی بودن رفتار صادقانه با مردم از دادن وعده‌های توخالی به ملت پرهیز کند؛ چراکه نتیجه‌اش آن می‌شود که در موردآقای روحانی دیدیم، که به دلیل دادن وعده‌های توخالی مردم امروز از رفتنش خوشحال شدند.

وزیر احمدی نژادی: دولت امید واهی در میان مردم ایجاد نکند

به گزارش دیده بان ایران؛ محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ دولتمردان در دولت جدید باید در میان مردم باشند؛ چراکه مردمی بودن برای هر دولت و هر حاکمیتی یک ضرورت و یک اصل است.

وی افزود: اینکه رئیس جمهوری از کاخ رئیس جمهوری‌اش بیرون نیاید و نداند که در جامعه چه می‌گذرد یک ایراد اساسی است. آقای روحانی خود اعلام کرده که از زمان کرونا تاکنون از تهران خارج نشده، در صورتی که چه کرونا باشد و چه نباشد باید رئیس جمهور در میدان حضور داشته باشد.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اتفاقا باید در دوران کرونا حضور در میدان به صورت جدی انجام شود تا دولت از کمبودها و مشکلات مردم مطلع باشد و به عنوان مثال در باره بیماران و بیمارستان‌ها و کمبود امکانات درمانی اطلاعات دقیق داشته باشد.

زاهدی خاطرنشان کرد: موضوع دیگر رفتار صادقانه با مردم است، اگر دولت نمی‌تواند با توجه به محدودیت‌های موجود وعده‌هایی را محقق سازد، صادقانه به مردم بگوید که به دلیل تحریم‌ها و فشارها امکان تحقق این وعده در این زمان وجود دارد و ما تلاش می‌کنیم در زمان دیگری آن را محقق کنیم.

وی افزود: از این گذشته دولت باید از دادن وعده‌های توخالی به مردم پرهیز کند و امید واهی در میان مردم ایجاد نکند.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: وعده‌های توخالی آقای روحانی به مردم باعث شد تا امروز مردم از رفتنش خوشحال باشند و این نتیجه همین وعده‌های توخالی بود.

منبع: فارس

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر