کد خبر: 114258
A

علیرضا جاوید با ۲۱ رای سرپرست شهرداری تهران شد

علیرضا جاوید به عنوان سرپرست شهرداری تهران انتخاب شد. دیده بان ایران روز گذشته در گزارشی به مشکلات متعدد علیرضا زاکانی و موانع قانونی انتخاب او به عنوان شهردار پرداخته و از علیرضا جاوید به عنوان سرپرست یک ماهه تهران نام برده بود‌

علیرضا جاوید با ۲۱ رای سرپرست شهرداری تهران شد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ علیرضا جاوید به عنوان سرپرست شهرداری تهران انتخاب شد. دیده بان ایران روز گذشته در گزارشی به مشکلات متعدد علیرضا زاکانی و موانع قانونی انتخاب او به عنوان شهردار پرداخته و از علیرضا جاوید به عنوان سرپرست یک ماهه تهران نام برده بود‌ (اینجا)

مهدی چمران رئیس ششمین دوره شورای اسلامی تهران در دومین جلسه این شورا گفت: پروسه تعیین شهردار جدید ممکن است طول بکشد و پیروز حناچی می‌توانست تا انتخاب شهردار آینده پایتخت به کار خود ادامه بدهد.

وی افزود: با وجود اصرار پیروز حناچی شهردار فعلی تهران، پیشنهاد ما سرپرستی موقت این سمت، فردی به نام علیرضا جاوید است که در حوزه مدیریت شهری تجربه خوبی دارد.

چمران گفت: اگر چه قبول مسئولیت سرپرستی تهران برای علیرضا جاوید سخت است، اما در حال حاضر پیشنهاد ما را پذیرفته است و ما منتظریم تا ببینم در نهایت نتیجه رای اعضای شورای شهر چه می‌شود.

رئیس ششمین دوره شورای اسلامی تهران تصریح کرد: علیرضا جاوید یکی از گزینه‌های لیست شهردار احتمالی پایتخت بود که به درخواست خودش از لیست خارج شد.

در ادامه با رای گیری اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا جاوید به عنوان سرپرست موقت شهرداری تهران انتخاب شد.

علیرضا جاوید پس از برگزیده شدن با ۲۱ رای به عنوان سرپرست شهرداری تهران، طی سخنانی گفت: برای بنده خدمت به شهروندان همیشه نعمت و افتخار بزرگی بوده است.

وی اضافه کرد: شهروندان تهرانی سلایق مختلفی دارد و شهرداری تهران جای همه عموم مروم پایتخت است و شهرداری جای چتر افکنی خدمت به سر همه شهروندان است.

سرپرست شهرداری تهران خاطرنشان کرد: شهرداری تهران باید هزینه جاری خود را تامین کند.

وی تصریح کرد: آرامش و آسایش شهروندان برای ما اهمیت ویژه ای دارد و برای تحقق این امر همه تلاش خود را به کار می‌گیریم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر