کد خبر: 114288
A

احمد توکلی: کسانی که از دولت سهم خواهی می کنند آدم‌های بی معرفتی هستند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز در این شرایط کسانی که اجازه نمی دهند دولت کار خود را بکند و از او سهم خواهی می کنند باید آدم های بسیار بی معرفتی باشند و مصداق بارز این جمله هستند که یکی بر سر شاخ بن می برید! خودشان هم با ضرر دولت ضرر می‌کنند و در واقع اول خود این آدم ها و دوستان و خانواده آنها متضرر می شوند.

احمد توکلی: کسانی که از دولت سهم خواهی می کنند آدم‌های بی معرفتی هستند

به گزارش دیده بان ایران؛ «احمدتوکلی»، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، درباره لزوم رعایت اخلاق در سیاست گفت: تا امروز برخی ها اطراف رییسی برای باج خواهی حضور داشتند اما امروز نیستند در هر صورت من دعا می کنم که ایشان باج ندهد.

او تاکید کرد: اخلاق در کنار سیاست و سیاست مداری از ملزومات حضور در قدرت است، ما می گوییم در سیاست بی اخلاق نمی شود اگر بی اخلاقی ها ادامه پیدا کند نتیجه همین می شود که می بینیم.

توکلی خاطرنشان کرد: من لزوم اخلاق در قوه مجریه و برای مسئولین کشور را سرچ کردم سه میلیون مقاله آمد، من نظرم را در این رابطه بارها نوشته ام و منتشر شده است. اینکه مسئولان حوزه سیاست چگونه باید باشند و چقدر اخلاق مداری اهمیت دارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: ما حوزه سیاست همراه با اخلاق را فراموش کرده ایم.

او ادامه داد: ما همیشه می گفتیم تخصص و تعهد از الزامات است هرچند که درست می گفتیم ولی اگر برخی تخصص دارند اما تعهد ندارند یک جای کار می لنگد، اعتقاد مدیران دولتی باید محکم باشد.

توکلی در پایان گفت: امروز در این شرایط کسانی که اجازه نمی دهند دولت کار خود را بکند و از او سهم خواهی می کنند باید آدم های بسیار بی معرفتی باشند و مصداق بارز این جمله هستند که یکی بر سر شاخ بن می برید! خودشان هم با ضرر دولت ضرر می‌کنند و در واقع اول خود این آدم ها و دوستان و خانواده آنها متضرر می شوند./ برنا


 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر