کد خبر: 114291
A

۱۰ قرص لاغری برتر در داروخانه ها

مایلید با مطالعه این مطلب با بهترین قرص‌های لاغری در داروخانه آشنا شوید؟

۱۰ قرص لاغری برتر در داروخانه ها

به گزارش دیده بان ایران؛ آیا می‌دانستید 29 میلیون نفر در ایران از اضافه وزن رنج می‌برند؟ این آمار 60% از افراد بالای 18 سال کشور را شامل می‌شود. برای حل مشکل لاغری نخستین اقدام تغییر در سبک زندگی و دور کردن خود از زندگی ماشینی است. زیبایی تنها یک جنبه از مبحث لاغری بوده و مهم‌ترین جنبه آن توجه به حفظ سلامتی است. در این میان از قرص لاغری نیز می‌توان به عنوان یک محصول کمکی بهره گرفت. آیا مایلید با مطالعه این مطلب با بهترین قرص‌های لاغری در داروخانه آشنا شوید؟

امروزه با مراجعه به داروخانه‌ها با انواع قرص لاغری در برندهای مختلف مواجه می‌شوید و تنوع محصول ممکن است کمی انتخاب را برای شما دشوار نماید. با مطالعه تقسیم‌بندی زیر شاید بتوانید راحت‌تر تصمیم بگیرید که کدام نوع برای شما موثرتر خواهد بود. به طور کلی قرص لاغری در دسته‌های زیر قرار می‌گیرد:

قرص لاغری گیاهی

این دسته از قرص ها،همانطور که از نامشان مشخص است، حاوی ترکیبات گیاهی هستند که همه افراد معمولا می‌توانند از آن استفاده کنند. قرص لاغری گیاهی خود به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شود:

  • کاهش دهنده اشتها
  • چربی سوز
  • کاهش دهنده جذب

قرص لاغری مخصوص ورزشکاران

افرادی که دارای اضافه وزن هستند و به دنبال عضله سازی هستند ابتدا باید وزن خود را کاهش داده و چربی سوزی کنند. این افراد در کنار ورزش های سنگین و هوازی برای سرعت بخشیدن به اهدافشان می‌توانند از مکمل های کاهش وزن ورزشی استفاده کنند که شمامل موارد زیر است:

  • مکمل ال کارنیتین
  • cla
  • مکمل‌های ترکیبی چربی‌سوز
  • مکمل‌های حاوی فیبر

به طور کلی قرص های لاغری گیاهی و ورزشی علاوه بر ترکیبات ویژه خود ممکن است شامل اسیدهای آمینه، پروتئین‌ها، ویتامین‌ها و املاح معدنی نیز باشند.

قرص لاغری با نسخه (غیر مکمل ها)

موارد بالا در واقع مکمل های گیاهی یا غذایی بودند که شما بدون نیاز به نسخه پزشک نیز قادر به تهیه آنها از داروخانه ها هستید. تمام مکمل ها می‌‎توانند فقط شامل یک یا چند ترکیب گیاهی، ویتامین ها، املاح معدنی یا ریزمغذی‌ها باشند. اما داروهای لاغری حاوی ترکیبات شیمایی دیگری هستند و لزوما برای تهیه آنها نیاز به نسخه پزشک خواهید داشت:

بوپروپیون-نالترکسون، لیراگلوتاید (ساکسندا)، ارلیستات و ﻓﻨﺘﺮﻣﻴﻦ-ﺗﻮﭘﻴﺮﺍﻣﺎﺕ چهار دارویی هستند که سازمان غذا و داروی آمریکا آنها را از نظر تاثیر در لاغری به تایید رسانده است و تنها با نسخه پزشک ارائه می‌شوند.

معرفی بهترین قرص های لاغری در داروخانه ها

در اینجا قصد داریم چند نمونه از برترین و پرفروش ترین قرص های لاغری گیاهی را به شما معرفی می‌کنیم. همچنین اگر قصد انجام تمرین های بدنسازی برای لاغری و چربی سوزی را دارید بهترین مکمل های لاغری ورزشی را نیز در انتهای این مطلب گنجانده‌ایم. پس ادامه این مطلب را از دست ندهید.

بهترین قرص های لاغری گیاهی

این دسته از قرص‌ها را بدون نیاز به نسخه پزشک و به راحتی می‌توانید تهیه نمایید. این قرص‌ها خود شامل 3 گروه می‌شوند که پیش‌تر به آنها اشاره کردیم. اکنون از هر گروه نمونه‌هایی را معرفی می‌کنیم:

کپسول لاغری سلنداکر طبیعت زنده با خاصیت چربی سوزی

اگر بخواهیم از بهترین قرص چربی سوز گیاهی صحبت کنیم، کپسول سلنداکر در رده بهترین‌ها جای می‌گیرد. این قرص نه تنها خاصیت چربی‌سوزی دارد بلکه در کاهش اشتها نیز موثر است. زردچوبه، گز روغنی و کاری ترکیبات موثر موجود در قرص سلنداکر به شمار می‌آیند. کلیه افراد 12 سال به بالا می‌توانند از این فراورده 2 بار در روز استفاده کرده و خاصیت بی‌نظیر آن در لاغری را در کوتاه مدت مشاهده نمایند. گیاهان موجود در این محصول به طور موثری در کاهش سایز و وزن موثر بوده و چربی‌‎های اضافی بدن را از بین می‌برند.

قرص لاغری هزال سینا فرآور کاهنده اشتها

افرادی که به دنبال یک محصول 100% طبیعی و گیاهی هستند، از قرص هزال که تاثیر قابل توجهی در کاهش اشتها دارد نیز می‌توانند استفاده کنند. با مصرف این قرص نه تنها به تناسب اندام خود کمک می‌کنید، بلکه به تقویت معده نیز کمک کرده و سطح کلسترول و تری گلیسیرید را نیز در بدن خود می‌توانید کاهش دهید. قرص هزال محرک مکانیسم تجزیه چربی‌ها بوده و با داشتن زیره سیاه، مرزنجوش، سداب، زنیان، رازیانه، اشق و لاک مغسول اشتها را به وضوح کاهش می‌دهد. ۲ عدد قرص هزال روزانه نیم ساعت قبل از ناهار و شام باید میل شود تا اثرگذاری به مطلوب‌ترین شکل ممکن اتفاق بیفتد.

کپسول اسلیم مکس قائم دارو کاهنده جذب

تخم کرفس، رازیانه، عصاره زیره سبز و کاسنی ترکیبات قرص اسلیم مکس قائم دارو را تشکیل می‌دهند. این فرآورده پرطرفدار در کاهش اشتها نیز موثر بوده و از جذب چربی‌‌ها در روده ممانعت به عمل می‌آورد. با کمک این کپسول چربی‌های زاید از بدن دفع شده و لاغر شدن به خوبی میسر می‌شود. 2 عدد کپسول اسلیم مکس 2 ساعت بعد از صبحانه و 2 عدد کپسول 3 ساعت بعد از ناهار باید میل شود تا کاهش وزن چنانچه باید اتفاق بیفتد. کپسول اسلیم مکس دارای خاصیت ترموژنیک بوده و افزایش دهنده متابولیسم چربی‌ها در بدن است. این قرص با توجه به ترکیبات خود دارای خاصیت آنتی‌اکسیدانی بوده و در کاهش کلسترول و فشار خون نیز تاثیر می‌گذارد.

کپسول کربو اسلیم هلث اید چربی سوز و کاهنده جذب

از دیگر محصولاتی که برای لاغری از چند طریق مختلف در بدن عمل می‌کند می‌توان کپسول کربو اسلیم هلث اید را نام برد که هم گیاهی است، هم چربی‌سوز و هم از جذب کربوهیدرات‌ها در بدن ممانعت به عمل می‌آورد. این محصول معمولا عاری از عوارض جانبی بوده و به تنظیم قند خون نیز کمک می‌کند. با خوردن کپسول کربو اسلیم سرعت متابولیسم چربی‌ها در بدن افزایش یافته و لاغر شدن میسر می‌شود. عصاره لوبیا، عصاره چای سبز و کلرید کروم ترکیبات موثر موجود در این کپسول هستند. افراد بالای 16 سال روزانه 2 تا 3 عدد از این قرص را قبل از وعده‌های غذایی خود می‌توانند مورد استفاده قرار دهند.

کپسول اسلیم ونس بادی دینامیکس چربی سوز گیاهی

عصاره گیاهان زردچوبه، مورینگا و کاری کپسول اسلیم ونس را تبدیل به یکی از بهترین چربی‌سوزهای گیاهی می‌کند که با افزایش سوخت و ساز بدن در کاهش وزن تاثیرگذار است. روزانه 2 بار قبل از غذا این کپسول باید استفاده شود تا کاهش وزن مناسبی را برای شما به همراه آورد. این محصول تحت لیسانس آمریکا بوده و هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان قابل استفاده است. ترکیبات این کپسول از تجمع چربی در بدن جلوگیری کرده و چربی‌های موجود در بدن را برای تبدیل به انرژی می‌سوزاند.

بهترین قرص لاغری مخصوص ورزشکاران

مکمل‌های ال-کارنیتین، CLA، فیبر و برخی مکمل‌‌های چربی‌سوز ترکیبی از جمله بهترین قرص‌های لاغری در میان ورزشکاران هستند که بهترین‌های آنها را به شما معرفی خواهیم کرد. لازم به ذکر است که اگر تمایل به خرید این محصولات به صورت آنلاین دارید، داروخانه آنلاین مثبت سبز به مدیریت جناب آقای سید مرتضی مهر طباطبایی را به عنوان یکی از معتبرترین مراکز می‌توانیم به شما معرفی کنیم:

پودر اسلیم لست 1 کارن حاوی فیبر

این پودر با غنی بودن از فیبر به کاهش اشتها کمک کرده و به این طریق در لاغر شدن موثر است. پودر اسلیم لست کارن در هر وعده غذایی 10 گرم فیبر رژیمی را برای بدن تامین کرده و منبعی سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی نیز محسوب می‌شود. فیبر موجود در این پودر سرکوب‌گر احساس گرسنگی بوده و به مدت طولانی شما را سیر نگه می‌دارد. یک پیمانه از این پودر را داخل یک لیوان آب یا شیر ریخته و 30 دقیقه قبل از غذا مورد استفاده قرار دهید تا اثرات آن را در کاهش اشتهای خود مشاهده نمایید.

محلول خوراکی ال کارنیتین بی اس کی

این محصول در دو دوز 1000 و 2000 میلی‌‌گرم در بازار عرضه شده و با افزایش چربی‌‌سوزی به لاغر شدن کمک می‌‌کند. ال کارنیتین BSK سطح انرژی را نیز در بدن بالا برده و در بهبود عملکرد ورزشی می‌تواند موثر واقع شود. احتمال کمبود ال کارنیتین در گیاه‌خواران بیش از دیگر افراد است و بنابراین این مکمل برای این افراد که قصد کاهش وزن نیز دارند، بسیار مفید می‌تواند باشد. از این محلول خوراکی هم به تنهایی می‌توان استفاده کرد و هم در ترکیب با نوشیدنی‌ها و غذاهای مایع. بهبود خستگی جسمی و بهبود عملکرد قلب و عروق نیز از دیگر مزایای مصرف این محصول به شمار می‌آید.

قرص ال کارنیتین پی اچ دی

این قرص علاوه بر اینکه به استقامت و بهبود عملکرد ورزشی کمک می‌کند در تسریع سوخت و ساز بدن و کمک به چربی‌سوزی نیز نقش عمده‌ای دارد. قرص ال کارنیتین پی اچ دی در هر قرص حاوی 500 میلی‌گرم ال کارنیتین بوده و در انتقال اسیدهای چرب به داخل میتوکندری نیز نقش دارد. در کنار فواید ذکر شده به این نکته نیز باید توجه کنید که ال کارنیتین به جلوگیری از کرامپ عضلانی نیز کمک می‌کند. نحوه مصرف این فراورده 3 عدد قرص 2 بار در روز در کنار وعده‌های غذایی است.

کپسول CLA کارن

یکی از بهترین مکمل‌های چربی‌سوز که در کنار ال کارنیتین نیز می‌توان از آن استفاده کرد، کپسول CLA کارن است که به تجزیه چربی‌ها به خصوص در ناحیه شکم نیز کمک کرده و در عین حال در حفظ عضلات نیز موثر است. به عبارت ساده‌تر با خوردن این کپسول می‌توانید به حفظ توده بدن بدون داشتن چربی کمک کنید. کاهش کلسترول و تری‌گلیسیرید نیز از دیگر مزایایی است که با خوردن این فراورده برای بدن تامین می‌شود. 2 تا 3 بار در روز همراه با غذا می‌توانید از کپسول سی ال ای کارن استفاده نمایید.

کپسول چربی سوز لیپو تروپین مردانه و زنانه، مکمل چربی سوز ترکیبی ورزشی

کپسول چربی‌سوز لیپو تروپین نوتریمد در 2 نوع مختلف برای مردان و زنان به تولید رسیده است. با مصرف این محصول کالری‌هایی که در طی روز بدن شما می‌سوزانند افزایش یافته و لاغری با سهولت بیشتری ممکن می‌شود. چای سبز، فلفل قرمز هندی، قهوه سبز و عصاره سرکه سیب ترکیبات گیاهی موجود در کپسول لیپو تروپین است که در کنار آنها از ال-کارنیتین و کافئین نیز استفاده شده است. این کپسول روزانه 2 بار یکی قبل از صبحانه و دیگری 6 ساعت بعد باید مورد استفاده قرار گیرد. کپسول لیپوتروپین اثرگذاری سریعی در بدن داشته و دارای ایزو 90001 و ایزو 22000 است.

از میان قرص‌های لاغری که حاوی مواد مغذی نیز هستند می‌توان به قرص کیتوزان ۵۰۰ کارن اشاره کرد که خاصیت چربی‌سوزی داشته و از جذب چربی‌ها نیز پیشگیری می‌کند. قرص ارلیستات نیز از جمله محبوب‌ترین قرص‌های لاغری است که برای تهیه آن نیاز به نسخه پزشک دارید. این قرص از هضم چربی‌ها در بدن جلوگیری نموده و موجب دفع آنها از بدن می‌شود. در پایان باید استفاده کنیم که اگر در کنار مصرف قرص لاغری از رژیم غذایی سالم استفاده کرده و به طور مداوم تمرینات ورزشی نیز انجام دهید در کاهش وزن موفق‌تر خواهید بود.

نامک: 10 best weight loss pills in drug stores

متا:هرچه برای لاغری تلاش می کنید، به نتیجه دلخواه نمی رسید؟ 10 مورد از بهترین قرص های لاغری را در این مقاله به شما معرفی می کنیم؛ قطعا مشکل شما رفع خواهدش

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر