کد خبر: 114301
A
دیده بان ایران:

ماجرای هشدارتهدیدآمیز زاکانی به قالیباف چه بود؟

کانال اخبار نیمه محرمانه نوشت:علیرضا زاکانی رییس مرکز پژوهش های مجلس و نماینده مردم قم بعد از فعال شدن قالیباف برای تغییر در نتیجه رای غیررسمی شورای شهر تهران برای انتخاب زاکانی پیام تهدید آمیز تندی به قالیباف داده است.

ماجرای هشدارتهدیدآمیز زاکانی به قالیباف چه بود؟

به گزارش دیده بان ایران؛ یک کانال تلگرامی نزدیک به جبهه پایداری خبر داده است که علیرضا زاکانی نسبت به عدم حمایت رئیس مجلس یازدهم از شهردار شدنش هشدار داده است و پیغام داده است که در صورت مخالفت با شهردار شدنش از سوی قالیباف، پرونده یاس را به جریان خواهند انداخت.

کانال اخبار نیمه محرمانه نوشت:

علیرضا زاکانی رییس مرکز پژوهش های مجلس و نماینده مردم قم بعد از فعال شدن قالیباف برای تغییر در نتیجه رای غیررسمی شورای شهر تهران برای انتخاب زاکانی پیام تهدید آمیز تندی به قالیباف داده است.

زاکانی در پیام خود گفته اگر به سراغ تغییر من بیایی به سراغ پرونده هلدینگ یاس در شهرداری تهران می روم و به دقت برای مردم شرح می دهم که چه اتفاقی در تهران افتاده است.

زاکانی در ادامه پیام تهدید آمیز خود گفته که ما مثل اصلاح طلبان نیستیم که عقب بنشینیم و تا انتها پرونده هلدینگ یاس را برای مردم می گوییم.

قالیباف بعد از انتخاب زاکانی به شهرداری تهران فعالیت خود را برای جابه جایی زاکانی به صورت جدی آغاز کرد و برخی منابع خبر از تغییر او دادند‌. تا پیش از این اطرافیان زاکانی پرونده هلدینگ یاس را ماله می کشیدند و آن را برای کمک به نیروی قدس می دانستند که در برخی از ابعاد دچار انحراف مالی شده بود. گفته می شود جو بسیار سنگین و بدی علیه زاکانی در قم به دلیل ترک این شهر ایجاد شده است.

گفتنی است دیده بان ایران روز گذشته با انتشار مطلبی از فشار اطرافیان زاکانی بر قالیباف، در جهت موافقت او برای استعفای زاکانی از نمایندگی مجلس خبر داده بود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر