کد خبر: 114379
A

زمان احتمالی اعلام لیست کابینه ابراهیم رئیسی اعلام شد+جزییات

زمان احتمالی اعلام لیست کابینه رئیسی پس از پیگیری های مکرر نمایندگان به نتیجه رسیده است؛ هر چند باز هم ممکن است.شاهد جابه جایی زمان اعلام باشیم؛ اما بر اساس اطلاعات جدید تاریخ اعلام اسامی کابینه به مجلس اعلام شده است

زمان احتمالی اعلام لیست کابینه ابراهیم رئیسی اعلام شد+جزییات

به گزارش دیده بان ایران؛  زمان احتمالی اعلام لیست کابینه رئیسی پس از پیگیری های مکرر نمایندگان به نتیجه رسیده است؛ هر چند باز هم ممکن است.شاهد جابه جایی زمان اعلام باشیم؛ اما بر اساس اطلاعات جدید تاریخ اعلام اسامی کابینه به مجلس اعلام شده است.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ علیرضا شهبازی رئیس کمیته دیوان محاسبات و امور مالی مجلس شورای اسلامی درباره آخرین اخبار از ارائه لیست کابینه دولت سیزدهم به مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: هنوز لیست کابینه حجت الاسلام رئیسی به مجلس معرفی نشده است.

شهبازی در ادامه از اعمال تغییراتی در لیست کابینه دولت رئیسی خبر داد و اظهار کرد: علت تاخیر در ارائه لیست کابینه همین مورد است و احتمالا لیست کابینه یک روز دیگر یعنی پس‌فردا چهارشنبه نهایی شده و به مجلس ارائه شود.

رئیس کمیته دیوان محاسبات و امور مالی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر لیست کابینه پیشنهادی چهارشنبه به مجلس ارائه شود دو هفته فرآیند بررسی زمان می‌برد و یک هفته کمیسیون‌ها به بررسی رزومه و نشست با وزرای پیشنهادی می‌پردازند.

شهبازی در ادامه درباره زمان نهایی شدن کابینه رئیس دولت سیزدهم خاطر نشان کرد: این فرآیند تا پایان مرداد ما به اتمام می‌رسد و رای اعتماد‌ها داده می‌شود.

نماینده نهاوند در مجلس در واکنش به سخنانی پیرامون لزوم ارائه ۳ نفر برای تصدی پست وزارت و بررسی مجلس توضیح داد: فقط باید یک نفر برای هر وزارتخانه معرفی شود.

رئیس کمیته دیوان محاسبات و امور مالی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: پیش بینی ما از رای اعتماد‌ها این است که اکثر وزرای پیشنهادی رای اعتماد را می‌گیرند و اگر هم عده‌ای رای نیاورند، گزینه‌های جایگزین معرفی خواهند شد.

شهبازی درباره صحت و سقم فهرست‌های منتشر شده برای کابینه رئیسی خاطر نشان کرد: ما هنوز اطلاعاتی درباره فهرست اعضای کابینه نداریم و مسائلی که مطرح شده فقط گمانه زنی است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر