کد خبر: 114383
A

کرونا برای هر کس که آب نداشت برای افرادی مانند معاون اول ابراهیم رئیسی؛ نان خوبی داشت!

محمد مخبر که تا امروز طبق انواع وعده‌ها و مصاحبه‌هایش می‌بایست ۳۰ میلیون دز واکسن داخلی تحویل وزارت بهداشت می‌داد معاون اول رئیس جمهور شده است! وای به حال ما اگر قرار باشد در کسوت معاون اولی هم همینگونه وعده بدهد. او اگر میدانست مجموعه تحت مدیریتش توان تولید ندارد پس چرا دروغ گفت و وعده ۳۰ میلیون دز داد؟!

کرونا برای هر کس که آب نداشت برای افرادی مانند معاون اول ابراهیم رئیسی؛ نان خوبی داشت!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ رسانه حزب اتحاد ملت با انتقاد از عملکرد معاون اول رئیسی و عمل نکردن او نسبت به وعده هایش از انتخاب مخبر اظهار نگرانی کرد و نوشت: محمد مخبر که تا امروز طبق انواع وعده‌ها و مصاحبه‌هایش می‌بایست ۳۰ میلیون دز واکسن داخلی تحویل وزارت بهداشت می‌داد رفت و این عمارت به دیگری بسپرد.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ امتداد در ادامه نوشته است: مخبر حالا معاون اول رییس جمهور است و وای به حال ما اگر قرار باشد در کسوت معاون اولی هم همینگونه وعده بدهد.

 او اگر میدانست مجموعه تحت مدیریتش توان تولید ندارد پس چرا دروغ گفت و وعده ۳۰ میلیون دز داد؟!

و اگر نمی‌دانست چطور در مهمترین موضوع کشور که جان مردمان در گرو آن است اقلا گزارش‌های دروغ را راستی آزمایی نکرد؟ این کارآمدی است؟ 

 چه دروغ گفته باشد چه ناکارآمد باشد چهار سال پیش رو معاون اول خواهد بود. رسانه‌های تمامیت خواه در دولت روحانی روی موضوعاتی مانند ترک فعل و تعقیب قضایی وزرا مانور زیادی می‌دادند. حتی در ایام انتخابات سید ابراهیم رییسی به طعنه از دادسرای کارنکنان‌ می‌گفت اما گویی این طعنه‌ها و فشارها فقط شامل دولت قبل می‌شد.

ظاهرا کرونا برای هرکس که آب نداشت برای برخی نان خوبی داشت. ای کاش نانش عطر مرگ ایرانیان را نمی‌داد. شاید راحت‌تر صرف می‌شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر