کد خبر: 114441
A
دیده بان ایران:

خبرگزاری نزدیک به سپاه: حزب کارگزاران سازندگی بزودی از اصلاح طلبان جدا خواهند شد

خبرگزاری نزدیک به سپاه با انتشار گزارشی درباره نزدیکی علی لاریجانی به حزب کارگزاران سازندگی خبر داده است که این حزب بزودی پرچم یاران هاشمی را به لاریجانی خواهد سپرد.

خبرگزاری نزدیک به سپاه: حزب کارگزاران سازندگی بزودی از اصلاح طلبان جدا خواهند شد

به گزارش دیده بان ایران؛ خبرگزاری فارس، نزدیک به سپاه با انتشار گزارشی ضمن اشاره به مصاحبه اخیر «علی لاریجانی» با مجله آگاهی نو نوشت: 

جدایی حزب کارگزاران از اصلاحات و متمایل شدن به سمت علی لاریجانی در نهایت سبب همگرایی لاریجانی و کارگزاران خواهد شد و احتمالا به زودی پرچم نیمه برافراشته یاران هاشمی به رهبری علی لاریجانی مجددا به اهتزاز در خواهد آمد و یاران هاشمی برای همیشه راه خود را از خاتمی جدا کنند.

این خبرگزاری همچنین می نویسد: آیده‌آل حزب کارگزاران برای فردی در قامت جانشینی اکبر هاشمی رفسنجانی، شخصی همچون علی لاریجانی روسای مجالس هشتم، نهم و دهم است. فردی که برای ریاست او در انتخابات هیئت رئیسه مجلس دهم بارها و بارها برای پیروزی او بر محمدرضا عارف (معاون اول رئیس دولت اصلاحات) تلاش کردند.

 

بنا برگزارش دیده بان ایران، علی لاریجانی اخیراً در گفت‌وگویی با مجله آگاهی نو وابسته به حزب کارگزاران سازندگی گفته بود: "ممکن است حزب تشکیل دهم اما الان باید نظرات مطرح شود تا نقد کنند چون حزبی که فقط برای قدرت باشد دچار انشعاب و ... می‌شود و نتیجه‌ای حاصل نخواهد شد. حزب نیازمند پیوندی ایدئولوژیک و فکری است که باید پایه‌های آن را بپذیرند وگرنه تخریب می‌شود در غیر این صورت مثل خیلی از احزاب ما تبدیل به دور همی می‌شود. باید افراد سیاسی که دور هم جمع می‌شوند بگویند ما این اندیشه سیاسی را داریم."

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر