کد خبر: 114456
A

اولین استعفا در شورای ششم تهران/ سخنگو کناره گیری کرد

تنها چند روز از تشکیل شورای ششم شهر گذشته است؛ اعضای شورای ششم در اولین گام مهدی اقراریان را به عنوان سخنگو برگزیدند اما اقراریان در دومین جلسه شورای شهر کناره گیری کرد.

اولین استعفا در شورای ششم تهران/ سخنگو کناره گیری کرد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ تنها چند روز از تشکیل شورای ششم شهر گذشته است؛ اعضای شورای ششم در اولین  گام مهدی اقراریان را به عنوان سخنگو برگزیدند اما اقراریان در دومین جلسه شورای شهر کناره گیری کرد.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ مهدی اقراریان امروز اعلام کرد که از سخنگویی در شورای شهر کناره گیری می کند. مهدی اقراریان این تصمیم خود را پیش از شروع جلسه شورای شهر اعلام کرد. مهدی اقراریان امروز همچنین درباره نحوه تصویب دو طرح دو فوریتی با مهدی چمران به اختلاف خورد. اختلاف مهدی چمران و مهدی اقراریان حاشیه هایی را در دومین جلسه شورای شهر به همراه داشت.

مهدی اقراریان که قرار بود به عنوان سخنگوی شورای ششم معرفی شود، در دومین جلسه رسمی دوره ششم شورای شهر تهران از سخنگویی شورای شهر تهران استعفا داد و تاکید کرد که بنا به دلایل شخصی نمی تواند عهده دار این سمت شود.

همچنین اقراریان امروز در صحن شورای شهر با مهدی چمران، رئیس شورای شهر درباره نحوه تصویب دو طرح دو فوریتی با عنوان «الزام شهرداری تهران به تهیه سند تغییر و تحول شهر» و «دو فوریت جدول زمان کاری شورای شهر» به اختلاف نظر خورد و این اختلاف نظر منجر به بروز حاشیه هایی در شورای شهر شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر