کد خبر: 114473
A

آقا زاده ۱۱ ساله یاسر جبرائیلی، کنداکتور شبکه نسیم را تغییر داد!

پس از اعتراض سید حسین، پسر ۱۱ ساله سید یاسر جبرائیلی، رئیس ۳۷ ساله «مرکز ارزیابی و نظارت راهبردی اجرای سیاست‌های کلی نظام» به ساعت بازپخش سریال «ساختمان پزشکان»، مدیر شبکه نسیم کنداکتور پخش این شبکه را تغییر داد! داستان از جایی شروع شده که سیدحسین به پدرش اعتراض کرده که بلافاصله پس از اذان ظهر، ادامه سریال «ساختمان پزشکان» پخش می‌شود و به خاطر خواندن نماز اول وقت، دقایقی از سریال را از دست می‌دهد و در ادامه آن روز با گریه و نخوردن ناهار این آقازاده ۱۱ ساله گذشته است.

 آقا زاده ۱۱ ساله یاسر جبرائیلی، کنداکتور شبکه نسیم را تغییر داد!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ پس از اعتراض سید حسین، پسر ۱۱ ساله سید یاسر جبرائیلی، رئیس ۳۷ ساله «مرکز ارزیابی و نظارت راهبردی اجرای سیاست‌های کلی نظام» به ساعت بازپخش سریال «ساختمان پزشکان»، مدیر شبکه نسیم کنداکتور پخش این شبکه را تغییر داد!

داستان از جایی شروع شده که سیدحسین به پدرش اعتراض کرده که بلافاصله پس از اذان ظهر، ادامه سریال «ساختمان پزشکان» پخش می‌شود و به خاطر خواندن نماز اول وقت، دقایقی از سریال را از دست می‌دهد و در ادامه آن روز با گریه و نخوردن ناهار این آقازاده ۱۱ ساله گذشته است.

پس از این ماجرا و در ادامه اعتراض‌های پدر و پسر، مدیر شبکه نسیم برای بدست آوردن دل آن‌ها با تغییر کنداکتور، پخش سریال «ساختمان پزشکان» را به ۱۵ دقیقه بعد از اذان ظهر انتقال داده است.

این اتفاق و رانت‌بازی که با سواستفاده از جایگاه یک مسئول سیاسی صورت گرفته، اعتراضات شدیدی در فضای مجازی داشته، از جمله مقایسه اعتراض میلیونی بینندگان به توقف برنامه «نود» و بی نتیجه ماندنش با قدرت یک آقازاده ۱۱ ساله برای تغییر کنداکتور!

مهراب قاسم‌خانی نیز در واکنش به این اتفاق نوشت: «کاش اجازه ندین بچه‌هاتون سریالی که نویسنده‌هاش ممنوع‌الکار هستن رو ببینن. اصلا مناسب سنشون نیست!»

واکنش کاربران به ماجرای یاسر جبرائیلی 

کاربری در این باره نوشت: ۶ دقیقه آگهی بازرگانی بعد از اذان ظهر امروز در شبکه نسیم، برای حسین جبراییلی ۱۱ ساله از تهران، که خواست سریال را از دست ندهد. 588 قربانی جدید کرونا، برای یاسرجبراییلی که خواست واکسن خارجی وارد نشود.

دیگری نوشت: کنار کشیدم و گفتم چیه بابا؟ گفت تا اذان تموم میشه بقیه سریال رو پخش می‌کنن فرصت نماز خوندن نذاشتن. گریه کرد..."این نقل قول از سید یاسر جبراییلی باعث تغیر ساعت پخش ساختمان پزشکان شد.خب چه کاریه؟ ساعت اذان تغییر می‌دادین که آقازاده گریه نکنن دیگه

کاربری این طور نوشت: پسر یاسرجبرائیلی نمی‌خواد دو هفته باباش بمونه خونه پیشش؟آمار بدجور بالا رفته شاید قرنطینه کنن

کاربر دیگر نوشت: مشکل ما اینجاست که پسر یاسرجبرائیلی برنامه نود نمیدید.

دیگری در این باره این طور نوشت: این یاسر جبرائیلی که برای گریه شازده پسرش برنامه پخش یک کانال رو تغییر داده همونه که چند ماه پیش دوره افتاده بود تو شبکه‌های مختلف و میگفت که دولت باید همین چند تا دونه واکسن وارداتی رو هم پس بده و ملت باید منتظر برکت باشند.

دیگری نوشت: اون از آقازاده حداد عادل که به خاطرش مدرسه ساختن اینم از آقا زاده یاسر جبرائیلی که به خاطرش کنداکتور سازمان عریض و طویلی مثل صدا و سیما رو عوض کردن.

کاربری نوشت: پسر دیوید بکام نهایتا تونست با پول آخر یه کارتون شونصد قسمتی رو عوض کنه ولی پسر یاسر جبرائیلی با هزینه کنداکتور صداوسیما یه مملکت رو عوض کرد.

کاربری این طور نوشت: پسر یاسر جبراییلی برای اول شهریور مشق نداره، به خاطرش شروع شهریور رو یه کم عقب بندازن؟!

کاربری در این باره نوشت: پسر یاسر جبرائیلی نمیخواد کارت ملی هوشمند بگیره؟! دو سه ساله درخواست کارت ملی جدید دادم، هنوز نیومده!

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر