کد خبر: 114501
A

رئیس دانشگاه تهران: ۲۴ استاد و ۵ دانشجو را در اثر کرونا از دست دادیم

رییس دانشگاه تهران با اشاره به اینکه در حلقه‌های تصمیم‌گیری، تصمیم‌سازی و بسیاری از فعالیت‌های اجرایی کشور دانشگاه‌ها وارد نمی‌شوند، از موازی‌کاری و جزیره‌ای عمل کردن در تولید واکسن‌ کرونا در کشور انتقاد کرد.

 رئیس دانشگاه تهران: ۲۴ استاد و ۵ دانشجو را در اثر کرونا از دست دادیم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ محمود نیلی احمد آبادی رییس دانشگاه تهران با اشاره به اینکه در حلقه‌های تصمیم‌گیری، تصمیم‌سازی و بسیاری از فعالیت‌های اجرایی کشور دانشگاه‌ها وارد نمی‌شوند، از موازی‌کاری و جزیره‌ای عمل کردن در تولید واکسن‌ کرونا در کشور انتقاد کرد.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ «محمود نیلی احمد آبادی» رییس دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره آمار فوتی‌های اساتید و دانشجویان این دانشگاه بر اثر کرونا اظهار داشت: در مورد آمار فوتی‌های ناشی از کرونا باید بگویم که هم تعدادی از پیشکسوتان ما، هم تعدادی از اساتید شاغل و هم تعدادی از کارکنان در اثر کرونا درگذشتند. البته تعداد فوتی‌ها از میان همکارانی که در حال اشتغال هستند، کمتر بوده است.

فوت ۲۴ استاد و ۵ دانشجوی دانشگاه تهران بر اثر کرونا

وی اظهار داشت: درباره تعداد اساتید فوت شده در دانشگاه تهران بر اثر کرونا ویروس آمار دقیقی ندارم، اما حدود بیست و چهار یا بیست و پنج نفر است، ضمن اینکه دو نفر از همکاران ما نیز در کوه دچار حادثه شدند که باید از فوت شدگان بر اثر کرونا تفکیک شوند.

نیلی درباره تعداد دانشجویان فوت شده بر اثر کرونا گفت: در خصوص آمار دانشجویان فوت شده بر اثر کرونا نیز باید بگویم که طبق آخرین اطلاعاتی که از دانشجویان گرفتیم، حدود پنج نفر از دانشجویان دانشگاه تهران بر اثر ابتلا به کووید۱۹ جان خود را از دست داده‌اند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر