کد خبر: 114566
A

ساعت جدید تردد شبانه در محرم اعلام شد+جزییات

پلیس راهور ساعت جدید عبور مرور در دهه اول محرم را اعلام کرد. رانندگان کامیون‌ها می‌بایست با توجه به ساعات جدید اقدام به تردد کنند.

ساعت جدید تردد شبانه در محرم اعلام شد+جزییات

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ محمد حسین حمیدی رییس پلیس راهور تهران بزرگ ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام محرم، گفت: با توجه به آغاز ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) یاران باوفایش و آغاز مراسم سوگواری آن حضرت، به منظور ایمنی تردد شهروندان و عزاداران حسینی طرح محدودیت تردد کامیون‌ها بر همین اساس اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: عبور و مرور انواع کامیون‌ها در سطح شهر که تا پیش از این در طول روز ممنوع بود همچنان به قوت خود باقی است و ادامه دارد.

سردار حمیدی افزود: علاوه بر آن ساعات تردد که قبل از شروع ماه محرم از ساعت ۲۲:۰ الی ۰۵:۰۰ صبح بود در دهه اول محرم، به ساعت ۲۴:۰۰ الی ۰۶:۳۰ صبح تغییر پیدا کرده است و رانندگان کامیون‌ها می‌بایست با توجه به ساعات جدید اقدام به تردد کنند.

وی بیان داشت: این محدودیت با توجه به تردد عزاداران حسینی و ادامه مراسم‌های آئینی محرم تصویب و مقررشده است که از تردد کامیون‌ها در غیر این ساعات در شهر تهران جلوگیری به عمل آید.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بر همین اساس پلیس راهور تهران بزرگ موظف شده است در ایام ذکر شده از ورود این خودرو‌های سنگین به شهر و تردد آن‌ها جلوگیری کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر