کد خبر: 114660
A

ضرغامی: به دنبال توسعه صنعت گردشگری ایرانی اسلامی هستم

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس َگفت: وزیر پیشنهادی گردشگری در کمیسیون فرهنگی عنوان کرد که به دنبال توسعه صنعت گردشگری با حفظ هویت ایرانی ـ اسلامی و معرفی فرهنگ اسلامی به گردشگران کشورهای دیگر هستیم.

ضرغامی: به دنبال توسعه صنعت گردشگری ایرانی اسلامی هستم

به گزارش دیده بان ایران؛ بیژن نوباوه وطن نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز که با حضور سید عزت‌الله ضرغامی وزیر پیشنهاد‌ی گردشگری و صنایع دستی برگزار شد، وزیر پیشنهاد‌ی برنامه‌های خود برای تصدی‌گیری از طریق این وزارتخانه را ارائه کرد.

وی افزود: در این جلسه وزیر پیشنهاد‌ی گردشگری با تاکید بر توسعه صنعت گردشگری عنوان کرد که ما به طور جدی به دنبال گسترش صنعت گردشگری با حفظ هویت ایرانی ـ اسلامی هستیم.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: ضرغامی گفت که هدف ما از توسعه صنعت گردشگری ضمن درآمدزایی از این حوزه معرفی فرهنگ ایرانی ـ اسلامی به گردشگران کشورهای دیگر است و ما به دنبال درآمدزایی صرف از این حوزه نیستیم.

وی افزود: وزیر پیشنهاد‌ی گردشگری همچنین عنوان کرد که ما به دنبال حفظ میراث فرهنگی و بازسازی آنها برای حفظ هویت ایرانی ـ اسلامی خود هستیم و در این مسیر تلاش‌ها و برنامه‌های زیادی خواهیم داشت.

نوباوه وطن خاطرنشان کرد: در این جلسه نمایندگان نیز سوالاتی را مطرح کردند که از جمله آن در مورد برنامه وزیر برای اصلاح سیستم مدیریتی وزارت گردشگری بود.

وی افزود: واقعیت این است که ما در وزارت گردشگری با مدیرانی خسته و بی‌انگیزه و علاوه بر این رانت‌های گسترده در این وزارتخانه مواجهیم که باید اصلاحات لازم هرچه سریع‌تر در این حوزه انجام شود.

منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر