کد خبر: 114874
A

روایت محمدحسین جعفریان از مقاومت پسر شیر دره پنجشیر / FILM

محمدحسین ملک جعفریان مشهور به محمدحسین جعفریان زادهٔ ۱۳۴۶ در مشهد؛ شاعر، مستندساز جنگ و روزنامه‌نگار درباره مقاومت پس مسعود در پنجشیر نوشت: احمد دیروز عصر پنهانی از فرودگاه کابل به پنجشیر رفت. از وسط صدها تفنگدار دریایی امریکا، مستقر در فرودگاه یا به‌قول افغانستانی‌ها میدان هوایی کابل. جالب ان‌که چند هلی‌کوپتر را هم با خودش برد. درست مثل فیلم‌های هالیوودی که خود امریکایی‌ها می‌سازند!

روایت محمدحسین جعفریان از مقاومت پسر شیر دره پنجشیر / FILM

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ محمدحسین ملک جعفریان مشهور به محمدحسین جعفریان زادهٔ ۱۳۴۶ در مشهد؛ شاعر، مستندساز جنگ و روزنامه‌نگار درباره مقاومت پس مسعود در پنجشیر نوشت: 

جعفریان نوشت: درست وقتی امثال غنی و دیگر دوپاسپورته‌های افغانی فرار را بر قرار ترجیح دادند. درست وقتی مبارزان و رهبران بسیج مردمی هم مقابل طالبان فرار کرده یا تسلیم شده‌اند، درست وقتی کل افغانستان جلوی طالبان زانو زده است، احمد مسعود تنها پسر شهید احمدشاه مسعود، حاضر به تسلیم دره پدری به طالبان نشد. پرچم مبارزه را بلند کرد و از همه مخالفان طالبان خواست در دره پنجشیر نزد او بیایند.

احمد دیروز عصر پنهانی از فرودگاه کابل به پنجشیر رفت. از وسط صدها تفنگدار دریایی امریکا، مستقر در فرودگاه یا به‌قول افغانستانی‌ها میدان هوایی کابل. 

جالب ان‌که چند هلی‌کوپتر را هم با خودش برد. درست مثل فیلم‌های هالیوودی که خود امریکایی‌ها می‌سازند! 

این بچه شیر تازه نفس را به‌خاطر بسپارید. اگر خدا یاری‌اش کند، بعد از این اخبار زیادی از او خواهید شنید. او سال‌ها در ایران بود و راهنمایی و دبیرستان را اینجا خواند. جوان، خوش‌فکر و پرشور است، درست مثل جوان‌های خودمان. تازه سی و یک را تمام کرده است...

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر