کد خبر: 114948
A

قائدی از استقلال جدا شد/ جزئیات انتقال قایدی به الاهلی امارات

مهدی قایدی مهاجم تیم استقلال تهران پس از توافق با تیم الاهلی امارات به این تیم ملحق می‌شود. شباب الاهلی امارات به توافق با احمد نوراللهی، کاپیتان فصل گذشته تیم پرسپولیس دست پیدا کرده و قایدی به دومین خرید ایرانی این تیم در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال تبدیل می‌شود.

قائدی از استقلال جدا شد/ جزئیات انتقال قایدی به الاهلی امارات

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ مهدی قائدی مهاجم تیم استقلال تهران پس از توافق با تیم الاهلی امارات به این تیم ملحق می‌شود.

شباب الاهلی امارات به توافق با احمد نوراللهی، کاپیتان فصل گذشته تیم پرسپولیس دست پیدا کرده و قایدی به دومین خرید ایرانی این تیم در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال تبدیل می‌شود.

برای انجام امور نهایی انتقال قایدی به الاهلی امشب احمد مددی به همراه فرهاد مجیدی ایران را ترک خواهند کرد و به امارات سفر می‌کنند.

 مبلغ این انتقال ۸۰ میلیارد یعنی سه و نیم میلیون یورو است که در ازای یک قرارداد دوساله هزینه می‌شود. از این انتقال استقلال رضایت آندره آ استراماچونی را به دست می‌آورد.

۴۰ میلیارد تومان به عنوان غرامت شکایت استراماچونی از استقلال به فیفا پرداخت می‌شود و همچنین ۲۷ میلیارد تومان باشگاه استقلال اختصاص می‌یابد.

۱۳ میلیارد تومان از این انتقال به مهدی قایدی اختصاص پیدا می‌کند و بدین ترتیب پرونده انتقال او به باشگاه الغرافه قطر بسته شده است. او درحالی شاگردان استراماچونی در قطر نمی‌شود که این باشگاه دو و نیم میلیون دلار پیشنهاد کرده بود اما در نهایت پیشنهاد الاهلی مورد توافق قرار گرفت.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر